خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به چشم طمع آمریکا به ایران و احمقانه خواندن اعتماد به آن ها، خدمت به مردم را کار دانشجوی بسیجی دانست که با دست پینه بسته و با کمترین امکانات در کنار تحصیل به اردوی جهادی می رود.
کد خبر: ۹۰۸۹۹۴۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ابوذر صلاحی، مسئول بسیج دانشجویی استان در اختتامیه اردو های جهادی شهرستان قاین با تبیین ایدئولوژی و تفکر لیبرال دموکراسی غرب گفت: ما در مبنا با این نظام مستکبر، خون خوار، و ظالم مشکل داریم.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ادامه داد: آمریکا قطعا در میز مذاکره توجهی به ما ندارد و دلش به حال ما نمی سوزد و اصلا در غرب چیزی به نام برد برد معنا ندارد و همه چیز بر پایه منفعت طلبی است و تصورشان برمبنای برد باخت است؛ برد به نفع آمریکا و نظام سلطه غرب و باخت به نفع طرف مقابل لذا بزرگترین حماقت اعتماد به آمریکاست.

صلاحی گفت : موانع بسیاری پیش روی انقلاب بوده از جمله تحریم ها ، جنگ، و بسیاری گرفتاری ها و مشکلات دیگر و ما نباید سوء مدیریت خودمان را گره یزنیم به تحریم های آمریکا و بگوییم همه چیز تقصیر آمریکاست .

 وی گفت: استراتژی غرب در برابر ایران براندازی و حذف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نمی شود با کسانی که میخواهند ما را از ریشه بزنند مذاکره کرد.

 مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که « بهترین راه مقابله با امریکا و نظام سلطه غرب خدمت به مردم است» گفت : خدمت به مردم کار دانشجوی بسیجی است که با دست پینه بسته و با کمترین امکانات در کنار تحصیل به اردوی جهادی می رود نه آن مسئولی که در خانه های پنج هزار متری شمال تهران زندگی می کند، نه آن انسانی که میلیارد ها دلار اختلاس می کند و نه آن مسئول و وزیر و وکیل که  تا به حال حتی به یک روستا سفر نکرده و از مشکلات مردم خبر ندارد . تفکر جهادی باید با وجود و همت شما دانشجویان به تمامی مسئولان تزریق شود.

 صلاحی گفت : جهاد کلمه مقدسی است، جهاد آبرو و عزت دارد و یاد آور خاطرات مقدسی است و نباید آلوده به مسائل مادی و دنیوی شود و ما در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیازمند روحیه جهادی و انسان هایی هستیم که مشکل مردم را درک کنند و تا جایی که امکان دارد مطالبه گر و پیگیر مشکلات از مسئولین باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها