سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری؛ فرمانده کل سپاه به مناسبت هفته پژوهش پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۸۹۹۲۰
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری؛ فرمانده کل سپاه به مناسبت هفته پژوهش پیام تبریک صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: 

اندیشمندان، دانشوران وپژوهش گران پاسدار
سلام علیکم.

خدای بزرگ را از ژرفای جان شاکرم که علی رغم دشمنی‌های استکبار جهانی و فتنه انگیزی‌های ایادی داخلی آن، نهال انقلاب اسلامی، در سال جاری چهل ساله شد و به درختی تنومند و پر ثمر برای بشریت تشنه عزت و عدالت تبدیل شد.

در طول این چهل سال کشور در همه ابعاد به خصوص در بعد علمی، دستاورد‌های بی نظیری داشت و سهم تولید علمی کشور از یک دهم درصد در قبل از انقلاب اسلامی، اکنون به دو درصد رسیده ورشد علمی کشور نیز سیزده برابر رشد جهانی است.

مایه بسی مباهات است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز سهم چشمگیری در این هماورد عزت و شرف و عرصه پیشرفت همه جانبه داشته و همچنان با تفکر راهبردی و توسعه دانش پاسداری، به دنبال شکستن مرز‌های دانش و نیل به مرجعیت علمی پیش می‌رود.

در این عرصه مقدس، رهنمود‌های ارزشمند فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی چراغی فراروی سیاست گذاران حوزه پژوهش وفناوری سپاه است و باید توجه داشته باشیم که پاسداری پیش برنده از انقلاب اسلامی با دو بال دانش ایمان میسر خواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک هفته پژوهش به همه پاسداران دانشور، نکاتی را یادآور می‌گردم:

۱. مسائل حال و آینده پاسداری از انقلاب اسلامی را دقیق و صحیح احصا نموده و با جهاد مبتکرانه برای آن‌ها راه حل‌های بن بست شکن و کاربردی ارائه نمایید.

۲. دانش جهادی واندیشه مقاومت متاثر از تجارب پاسداری از انقلاب اسلامی را تبیین و الگوی مبارزه با استکبار جهانی را تدوین کنید.

۳. تفکر و اندیشه ورزی در ابعاد تحقق تمدن نوین اسلامی را سر لوحه فعالیت‌های دانشی و پژوهشی خود قرار داده و نقش سپاه در برقراری دولت و جامعه اسلامی را تبیین نمایید.

۴. در توسعه، تبادل و نشر دانش پاسداری از انقلاب اسلامی و بسط فرهنگ و تفکر بسیجی همواره کوشا باشید.

از محضر کبریایی قادر متعال در ظل تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) به ویژه صاحب اصلی انقلاب اسلامی، حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و در سایه رهبری‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت، امام خامنه‌ای (زید عزه) ثبات قدم و توفیق روز افزونتان را در تحقق سپاه دانش بنیان وتمدن ساز مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
ارسال نظرات
پر بیننده ها