رئیس شورای مرکزی بسیج رسانه استان ایلام گفت: مبنا و هدف اصلی ما از برگزاری جشنواره ابوذر، شکل‌گیری آثار فاخر در رسانه‌ها و مطبوعات استان برای جلوگیری از هجمه‌های رسانه‌های بیگانه و معاند است. 
کد خبر: ۹۰۸۹۸۸۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سامی شهبازی اظهار کرد: در این دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر بیش از 200 اثر به دبیرخانه استانی ارسال شد که به نوعی رکوردی مهم به شمار می‌رود، این امر با تشریک مساعی کل صاحبان قلم و رسانه و اعتماد آنها به سازمان بسیج رسانه استان میسر شد که جای قدردانی و سپاس دارد.

وی بیان کرد: در این دوره به‌صورت دقیق و علمی به سراغ انتخاب محورهای جشنواره رفتیم و دو موضوع مهم «اربعین، ایلام و جهاد رسانه‌ای» و «نقش بسیج رسانه در جنگ نرم» هم به بخش‌ها و قالب‌های این دوره اضافه شد.

رئیس شورای مرکزی بسیج رسانه استان ایلام بیان کرد: مبنا و هدف اصلی ما از برگزاری جشنواره ابوذر، شکل‌گیری آثار فاخر در رسانه‌ها و مطبوعات استان برای جلوگیری از هجمه‌های رسانه‌های بیگانه و معاند است. 

وی تصریح کرد: جشنواره امسال همه حوزه‌ها را در برگرفته و از یک نشاط و شادابی برخوردار است، معرفی ظرفیت‌های رسانه بیشمار استان یکی دیگر از اهداف این رویداد مهم رسانه‌ای به شمار می‌رود. 

 

ارسال نظرات