استاندار ایلام از تلاش مجموعه مدیریتی استان برای برخورداری تمامی شهرستان های استان از حق مناطق جنگی در احکام کارمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۹۸۵۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام در جلسه شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: رایزنی های گسترده ای در ماه های اخیر به منظور مشمول شدن تمامی شهرستان های استان برای اعطای حق مناطق جنگی در احکام کارمندان صورت گرفت و تاکنون نیز بیشتر شهرستان ها مشمول این برنامه شده و امیدواریم بتوانیم مابقی مناطق را در این محدوده وارد کنیم.

وی، افزود: بر اساس این رایزنی ها در بودجه سال آینده نیز اعتبار مورد نیاز اعطای حق مناطق جنگی پایدار خواهد شد.

استاندار ایلام همچنین از عزم دولت برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان خبر داد و گفت: در این چارچوب سهم هر دستگاه مشخص و باید به موقع پرداخت شود ، ضمن اینکه پاداش مرخصی آنان در اولویت قرار گیرد.

سلیمانی دشتکی، از تمامی مدیران خواست در جذب اعتبارات ملی تلاش کنند چراکه مدیرانی که در این زمینه توفیقی نداشته باشند ۵ نمره از عملکرد ارزشیابی آنها کاسته می شود.

وی، یکی از مشکلات اصلی استان در حوزه اقتصادی را جذب نشدن سرمایه گذاران برشمرد و گفت: برخی از شرکت های بزرگ در سال های گذشته مذاکراتی را برای حضور در ایلام انجام و حتی زمین هایی نیز به آنها واگذار شد ولی تاکنون به تعهد خود جامه عمل نپوشانده اند.

استاندار ایلام، یکی از این شرکت ها را شرکت کوثر عنوان کرد که قرار بود ۵ پروژه در استان اجرا کند ولی با وجود گذشت بیش از ۶ سال وارد فاز عملیاتی نشده و یک ریال نیز به استان تزریق نکرده است.

سلیمانی دشتکی، تاکید کرد: در صورتیکه مسئولان این شرکت تا هفته آینده اقدام عملی برای انجام دادن وظایف خود نداشته باشند، خلع ید شده و پروژه ها به سرمایه گذار جدید واگذار می شود.

وی در ادامه بر اهمیت دادن دستگاه های مختلف اجرایی به حوزه پژوهش و تخصیص اعتبار به این امر تاکید کرد و یادآور شد: مشکلات و آسیب های متعددی پیش روی توسعه استان قرار دارد که باید با ریشه یابی دلایل آن با کمک کارشناسان برای برون رفت از این مسائل برنامه عملیاتی تدوین شود و دستگاه ها نیز ملزم به اجرای آنها باشند.

 

 

ارسال نظرات