مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید به دست بسیجیان در بین عموم مردم ترویج یابد چرا که موفقیت‌های انقلاب اسلامی دستاورد‌هایی است که در طول دوران دفاع مقدس و با دلاوری‌های رزمندگان اسلام به دست آمده.
کد خبر: ۹۰۸۹۸۴۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

دستاورد‌های انقلاب اسلامی به دست بسیجیان در بین عموم مردم ترویج یابد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پرویز پرزور در مراسم تجمع دانشجویان بسیجی در مهدیه اردبیل اظهار داشت: با توجه به این که دانشجویان ما محقق هستند به همین دلیل از این ظرفیت برای توسعه فعالیت‌های بسیجیان در برنامه‌های پژوهشی استفاده خواهد شد و به دنبال پژوهش محوری فعالیت‌ها هستیم.

وی بیان کرد: دانشجویان و جوانان ما برخورداری از هوش هیجانی می‌توانند در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور تاثیرگذار باشند و با این شعار که من انقلابی هستم مشکلات جامعه را برطرف کنند که این موضوع در حال حاضر یک اولویت اساسی است و بی‌شک دانشجویان با داشتن روحیه انقلابی و احساس مسئولیت اجتماعی در حل مشکلات جامعه گام برمی‌دارند.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به دست بسیجیان در بین عموم مردم ترویج یابد چرا که موفقیت های انقلاب اسلامی دستاوردهایی است که در طول دوران دفاع مقدس و با دلاوری‌های رزمندگان اسلام به دست آمده و نباید به هیچ وجه این مهم را کمرنگ شمرد کوتاهی کرد.

پرزور اظهار کرد: بسیج دانشجویی نوک پیکان تحقق آرمان‌های اسلامی است و در عصر کنونی این قشر مردمی با چنان ابهت و مردانگی وارد عرصه شده که دست دشمنان برای پیاده‌سازی نقشه‌های شومشان کوتاه شده است و ما به داشتن چنین جوانانی افتخار می‌کنیم و برای توسعه برنامه‌های علمی و پژوهشی نیز حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: خدمت بی‌منت به مردم هدف اصلی یک بسیجی است و در این زمینه از ظرفیت بسیجیان برای برگزاری اردوهای جهادی و شرکت در این برنامه‌ها استفاده می‌شود که این برنامه‌ها از این پس نیز با جدیت ادامه خواهد داشت و تمام تلاش و سعی ما بر این است که بتوانیم بسیج دانشجویی را به یک الگوی شاخص در جامعه به همگان معرفی کنیم.

ارسال نظرات