خبرهای داغ:
مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور فرماندار شهرستان تاکستان، نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان کمیته امداد در مسجد فاطمه زهرا (س) آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۹۰۸۹۸۴۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمّد مبین، فرماندار شهرستان تاکستان آغاز بکار مرکز نیکوکاری را گامی مثبت در توسعه فرایند مشارکت مردمی دانست و بیان کرد: تجربه نشان داده است که در هر کاری مشارکت مردم بیشتر بوده، نتیجه کار بسیار بهتر و شایسته تر بوده است.
وی ادامه داد: مرکز نیکوکاری گامی مثبت برای واگذاری کار انفاق و نیکوکاری به مردم است در نتیجه باید گفت اگر تجربه فعالیت 40 ساله کمیته امداد امام (ره) در خدمت رسانی به محرومان در کنار مشارکت مردم جمع کنیم نتیجه آن بالندگی در خدمت رسانی به نیازمندان خواهد بود.
فرماندار شهرستان تاکستان افزود: راهکار و سیاست اجرایی توانمندسازی نیازمندان که در کمیته امداد امام (ره) اجرا می شود علمی ترین روش برای رفع فقر و محرومیت در جامعه است.
وی تأکید کرد: باید شیوه نسخه اجرایی توانمندسازی نیازمندان به طور مستمر مورد ارزیابی قرارگیرد و با ارتقای نتایج اجرای این رویکرد، به فرایند شایسته تری در بحث فقرزدایی و محرومیت زدایی دست یابیم.
مبین عنوان کرد: بخشی کمی از افراد تحت حمایت کمیته امداد نیازمند کمک مالی مستمر هستند ولی برای سایر افراد که دچار مشکل در زندگی شده اند باید با رویکرد توانمندسازی اقدام کرد.
در ادامه رئیس کمیته امداد تاکستان نیز گفت: مردم تاکستان در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 184 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند که تلاش می کنیم تا شیوه کمک های مردمی را به سمت پرداخت الکترونیک هدایت کنیم.
فرهاد کُرد افزود: نیکوکاران می توانند در هر نقطه ای از کشور با استفاده از تلفن همراه و وارد کردن کد دستوری # 0286*8877* کمک های خود را براساس نیّت خود در سرفصل های تعریف شده پرداخت کنند.
وی یادآور شد: مرکز نیکوکاری پل ارتباطی مردم و کمیته امداد امام (ره) هستند که اعضای آن از افراد معتمد محلی و نیکوکار انتخاب شده و این افراد بدون وابستگی اداری به این نهاد و تنها براساس ضوابط شرعی خدمتگزاری به نیازمندان را در محله ها پیگیری می کنند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها