خبرهای داغ:
حجت الاسلام غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه
کد خبر: ۹۰۸۹۸۳۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه :حجت الاسلام امیر حسین غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ، چهلمین سالگرد انقلاب  اسلامی مدیون خون شهدا هستیم

وی در خصوص دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بُعد مشارکت عمومی گفت: هیچکدام از نظام‌های غربی و شرقی در دموکراسی و استفاده از مشارکت مردم در عرصه‌های کشوری موفق نبودند، اما جمهوری اسلامی ایران مدل موفق عدالت محور با استفاده از مشارکت مردم را ارائه کرد.

 در بُعد سیاسی شاهد حضور جریان‌های سیاسی و احزاب در مشارکت‌های عمومی هستیم که این جریانات در جهت‌دهی مردم در عرصه‌های انتخابات بسیار سازنده عمل می‌کنند و این موضوع مصوب قانون اساسی کشور است.
غلامی  افزود: حضور مردم در انتخابات، نشان از مشارکت عمومی در خنثی‌سازی فتنه‌ها است. راهپیمایی ها در مقابل فتنه ها از نمونه عینی این مسئله است که با حضور مردم درصحنه این فتنه خنثی شد؛نیز از دیگر مشارکت‌های مردمی است که منجر به ختم قائله فتنه ۸۸ شد.

سپس با اشاره به این موضوع که حضور سیاسی مردم درصحنه ضامن انقلاب است، تشریح کرد: در کشور‌های غربی حضور مردم در مقابل پول و مزدورانه است، حضور در کشور‌های شرقی نیز بر اساسی ایده سوسیالیستی و به‌اجبار است؛ اما مدل جمهوری اسلامی ایران به‌صورت داوطلبانه و با حضور اختیاری مردم درصحنه است.
وی گفت ،در دوران دفاع مقدس و در جهت تأمین امنیت چهل‌ساله انقلاب، شاهد مشارکت داوطلبانه مردم در این حوزه بودیم و هستیم؛ کشور‌های غربی و دشمان نظام برای نابودی این مشارکت و ایجاد تفرقه‌های قومیتی بسیار تلاش کردند، اما با حضور گسترده مردم این تلاش‌ها خنثی‌شده است.
 با اشاره به ناتوی فرهنگی غرب و هزینه‌هایی که علیه فرهنگ ایران متمرکزشده است، گفت: در حال حاضر در بخش فرهنگ، مردم بسیار جلوتر از دولت درحرکت هستند؛ هیئت‌ها، مجالس فرهنگی، جلسات قرآن، جشن‌ها و... در حقیقت ثمن‌های فرهنگی را تشکیل داده است.

وی گفت: سرمایه اجتماعی مهم‌ترین پشتوانه نظام است و دشمن برای بی اعتمادسازی مردم نسبت به جمهوری اسلامی سرمایه‌گذاری کرده است که برای مبارزه با این هجمه لازم است تا به امید و اعتماد مردم توجه ویژه‌ای شود.

انقلاب اسلامی، اراده عمومی را در کشور محقق کرده و تا آخر سرباز ولایت رهبری می مانیم  وپرچم انقلاب اسلامی  همیشه برفراز قلعه های امید هست

 
ارسال نظرات