نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: آخرین تیر ترکش آمریکا و اروپایی‌ها تهاجم اقتصادی است و هرگاه آن‌ها با پافشاری ما را به یک تعهد پایبند می‌کنند هدف آن نفوذ، تهاجم اقتصادی و به تنگنا کشیدن انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۸۹۸۳۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: چنانچه آمریکا و کشور‌های اروپایی به دنبال سلامت در حوزه تبادلات اقتصادی هستند آن‌ها خود مرکز پولشویی و فساد اقتصادی محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: کجا به گروه‌های تکفیری و داعشی اجازه عملیات اقتصادی داده می‌شود که کشور‌های های حامی تروریست این اجازه را صادر می‌کنند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: با این شواهد به خوبی معلوم است که معاهده‌ها و برنامه‌هایی که بیگانگان در عرصه اقتصادی طراحی می‌کنند جهت نفوذ دراقتصاد کشور، رصد اطلاعاتی و سپس مدیریت در حوزه اقتصاد است.

خطیب نماز جمعه بوشهر تصریح کرد: مسئولان در سایه تدابیر رهبری و همچنین مردم با هوشمندی خود باید بیدار باشند چرا که در برجام نیز چیزی جز حرف عاید ایران نشد.

صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: اسلام خود مرکز سلامت اقتصادی است و هدف غربی‌ها از طرح‌های اقتصادی تسلیم اقتصادی و سپس تسلیم سیاسی است.

وی عنوان کرد : اعتماد به آمریکا و سایر کشور‌هایی که در تاریخ استعمارگر بودند اعتماد به جنایتکاران است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: چنین کشور‌های رو سیاهان تاریخ ایران و جهان هستند.

صفایی بوشهری در ادامه با گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه بیان کرد: برنامه‌های این عرصه باید به نحوی طراحی شود که آثارش در کشور نمایان باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات