خطیب نماز جمعه اشکذر:

کشور‌هایی که جنگ را در یمن آغاز کردند اکنون در صدد تطهیر چهره منحوس خود هستند

امام جمعه اشکذر با اشاره به تحولات اخیر جامعه اسلامی، گفت: کشور‌هایی که در یمن آغاز کننده جنگ بودند الآن با برنامه‌های خود در صدد تطهیر چهره منحوس خود هستند.
کد خبر: ۹۰۸۹۸۲۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، خطیب نماز جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) اشاره کرد و ضمن تبریک این مناسبت، گفت: امام حسن عسکری (ع) در روایتی فرمودند؛ مردم در رابطه با من امام به چند دسته تقسیم می‌شوند که دسته اول افراد حق جو و دنباله رو حق هستند و هیچ گاه دچار شک و تردید نمی‌شوند و در نهایت می‌فهمند که در این عالم هیچ پناه گایی جز من وجود ندارد.
“حجت الاسلام والمسلمین طالبیان” در ادامه روایت افزود: دسته دیگر از شیعیان ما هیچ گاه حق را از اهل حق نمی‌گیرند و آنان مانند کسی هستند که بر بروی کشتی‌ای سوارند که بر روی موج هر باره به یک سو می‌روند دسته سومی نیز وجود دارند که از باب حسد با حق مبارزه می‌کنند.
امام جمعه اشکذر در ادامه خطبه خود به سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) اشاره و تصریح کرد: امام صادق (ع) در باب عظمت شخصیت این بانوی بزرگوار فرمودند: همه شیعیان ما با شفاعت این بانو به بهشت می‌روند.
طالبیان با اشاره به دیدار هفته گذشته تعدادی از خانواده معظم شهدا با رهبر انقلاب عنوان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار، سال ۱۳۹۸ را سالی متفاوت از سال‌های دیگر دانستند و گفتند” دشمنان انقلاب اسلامی برنامه ویژه‌ای برای ایران دارند که باید همه مردم و مسئولان متوجه آن باشند”.
طالبیان ادامه داد: رهبری روحیه بالای شهادت طلبی در بین جوانان ایران را معجزه دانستند و رمز موفقیت‌های کنونی ایران اسلامی را همین روحیه شهادت طلبی جوانان و مردم ایران می‌دانند.
وی در پایان با اشاره به تحولات اخیر جامعه اسلامی گفت: کشور‌هایی که در یمن آغاز کننده جنگ بودند الآن با برنامه‌های خود در صدد تطهیر چهره منحوس خود هستند که باید جامعه اسلامی به این واقف باشد و گول این حرف‌ها را نخورد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار