تیمهای فوتبال آلومینیوم اراک و سرخپوشان پاکدشت از ساعت ۱۴ شنبه ۲۴ آذر ماه در استادیوم دستگردی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
کد خبر: ۹۰۸۹۷۷۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ تیم فوتبال آلومینیوم اراک در دو دیدار اخیر خود هفته چهاردهم را با شکست ۳ بر ۲ ملوان پشت سر گذاشت و هفته شانزدهم در بازی جنجالی در مقابل بادران تهران به تساوی یک بر یک رضایت داد.

در سوی دیگر میدان تیم سرخپوشان پاکدشت در دو هفته اخیر لیگ یک در خانه خود با تساوی یک بر یک در مقابل اکسین البرز متوقف شد و هفته گذشته در بوشهر و با نتیجه دو بر یک شاهین این شهر را شکست داد.

آلومینیوم اراک در پایان هفته شانزدهم با ۲۳ امتیاز در رده ششم قرار دارد و تیم سرخپوشان پاکدشت با ۲۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ یک قرار گرفته است.

در این دیدار آلومینیوم پوریا آریا کیا را به دلیل مصدومیت و سید میثم آقای به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

دیدار فردای آلومینیوم اراک و سرخپوشان پاکدشت را سعاد وفاپیشه با کمک کورش کریمی و هیوا بهمنی قضاوت خواهد کرد و ناظر داوری هم اسماعیل آمری خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که آلومینیوم میتواند با حداکثر امتیاز از تهران بازگردد یا این پاکدشتی ها هستند که با شکست آلومینیوم قهرمان نیم فصل میشوند، شاید هم تساوی پایان مصاف مدعیان صعود این فصل لیگ یک خواهد بود.

ارسال نظرات