خبرهای داغ:
کارشناسان مسائل سیاسی گفت: به طور قطع جریان‌های سیاسی تلاش می‌کنند در این انتخابات سهمی داشته باشند در این میان جریاناتی مانند اعتدال و اصلاح طلبان که در اداره جامعه موفق نبوده‌اند سعی در تغییر افکار عمومی دارند.
کد خبر: ۹۰۸۹۷۶۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، غلامعلی کریمی با اشاره به صحبت‌های رهبری، اظهار کرد: عمده فتنه‌ها متوجه داخل کشور است که با اختلاف افکنی در داخل کشور و دو قطبی سازی جامعه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به ضعف نظامی دولت آمریکا در مقابل ایران، افزود: علاوه بر ضعف نظامی آمریکایی‌ها یک محور مقاومت در منطقه داریم که در مقابل آمریکا قرار دارند.

این تحلیل‌گر سیاسی با بیان اینکه عمده بحث فتنه و دوقطبی سازی در داخل کشور است، تصریح کرد: این کار توسط جریان‌های سیاسی و مسوولان که با بازی کردن در زمین دشمن، نفوذ دشمن روی افراد اطراف مسوولان، مورد نفوذ فکری قرار گرفتن بعضی مسوولان و یا قصد آن‌ها برای تغییر افکار عمومی اتفاق می‌افتد.

کریمی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در اواخر سال آینده، خاطرنشان کرد: به طور قطع جریان‌های سیاسی تلاش می‌کنند در این انتخابات سهمی داشته باشند در این میان جریاناتی مانند اعتدال و اصلاح طلبان که در اداره جامعه موفق نبوده‌اند سعی در تغییر افکار عمومی دارند.

وی با اشاره به راهکار‌های این جریان‌ها برای تغییر افکار عمومی، عنوان کرد: دوقطبی‌های دروغین، مطرح کردن فرعیات به جای مسائل اصلی و اختلافات داخلی درون جریان سیاسی از جمله اقدامات آن‌ها است.

غلامعلی کریمی با اشاره به اختلافات بین روحانی و جهانگیری، اظهار کرد: اختلاف نظر بر سر دلار ۴۲۰۰ تومانی جامعه به سمتی برده می‌شود عده‌ای استعفا رییس جمهور را خواستار شوند و عده‌ای مخالف استعفا شوند و یک جریان دروغین ایجاد کنند و امنیت داخل کشور را از بین ببرند.

تحلیل گر سیاسی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: نقشه دشمن فشار اقتصادی، روانی و فشار عملی است و فشار عملی نا امن سازی داخلی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها