خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: استکبار جهانی وقتی از مسیر نظامی و تهاجم فرهنگی و از مسیر محاصره اقتصادی شکست می خورد روش خود را تغییر می دهد و با توجه به قدرت مادی و رسانه ای که برای خود مهیا کرده است تلاش می کند جنگ روانی مستمر خود را علیه جمهوری اسلامی به کار بگیرد و روی مسائل داخلی ما متمرکز شود.
کد خبر: ۹۰۸۹۷۵۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی شب گذشته در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه استان با بیان اینکه مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی تشکیل نظام اسلامی بود گفت: مردم سالاری دینی یک الگوی جدید حکومتی متأثر از تفکر علمای اسلام در قرون متمادی علی الخصوص در ۱۵۰ سال اخیر و به ویژه امام خمینی (ره) بود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) یکی دیگر از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را برهم زدن هندسه نظام استکباری در دنیا عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی توانست موقعیت‌های استراتژیک و مهم جهان اسلام را از چنگ آمریکا و نظام استکباری خارج کند.

وی با اشاره به دست‌اندازی بیگانگان به کشور‌های مختلف در ۲۰۰ سال گذشته گفت: کشور‌های غربی باید از سابقه ننگینی که برای آن‌ها وجود دارد و تجاوزات و دست‌اندازی‌هایی که به کشور‌های دیگر از جمله کشور‌های اسلامی داشته‌اند احساس شرم‌ساری کنند.

سلیمانی بیان داشت: غصب سرزمین فلسطین و بیرون راندن مردم از سرزمینشان و جعل یک رژیم تقلبی در میان کشور‌های اسلامی و اشغال کشور ما در دو جنگ جهانی اول و دوم و ایجاد قحطی که میلیون‌ها انسان در آن کشته شدند، نمونه‌هایی از این سابقه ننگین هستند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی مهندسی قدرت استکبار را برهم زد، گفت: آمریکایی‌ها تمام برنامه ریزی خود را در غرب آسیا متوجه رژیم پهلوی کردند تا این موقعیت استراتژیک جهان را در اختیار بگیرند، اما این موقعیت از دست آن‌ها خارج شد و نظام مردم‌سالاری دینی برخلاف میل آن‌ها شکل گرفت.

وی دسیسه‌های نظام استکباری در ابتدای انقلاب مانند حمایت از گروهک‌های جدایی طلب تا فتنه منافقین و طرح‌های کودتا را دلیل از دست دادن این موقعیت استراتژیک دانست.

سلیمانی با اشاره به خیانت‌های خاندان منحوس پهلوی گفت: فقط یک رقم دارایی‌ها و سرمایه‌هایی که رژیم منحط پهلوی از کشور خارج کرد ۳۸ میلیارد دلار از سرمایه‌های ملت ایران بود که به بانک‌های خارج از کشور منتقل شد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) یاد آور شد: دشمنان ما وقتی دیدند کشوری که سردمداران آن کاملاً تحت اختیار آن‌ها بود الان تصمیم گرفته است با دست خالی نظام سیاسی خودش را تغییر دهد و سرنوشت خویش را خود به دست بگیرد با پشتیبانی صدام و رژیم بعثی عراق، کشور‌های مترجع منطقه و بسیاری از کشور‌های غربی و شرقی یک جنگ سخت و ویرانگر را علیه ما آغاز کردند.

وی یاد آور شد: آنجایی که این ملت فداکار به صحنه آمده مورد عنایت الهی قرار گرفت و پیروزی‌ها از آن ملت ایران شد و تمام این توطئه‌ها در طول این چهل سال یکی پس از دیگری شکست خورد، توطئه‌هایی که هرکدام برای ساقط کردن یک نظام کافی بود، برای جمهور اسلامی ایران تبدیل به یک فرصت شد.

سلیمانی با بیان این که در هیچ صحنه‌ای آمریکایی‌ها و نظام استکباری نتوانستند در مقابل جمهوری اسلامی موفقیتی بدست بیاورند تأکید کرد: بایستی قدری تأمل کنیم که این ملت چه مخاطرات بزرگی را پشت سر گذراند و چه فداکاری‌هایی را از خود نشان داد تا توانست تمام فرصت‌ها را از دشمن بگیرد و تحدید‌ها را به فرصت سازنده تبدیل کند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) خاطر نشان کرد: هرکس الان جمهوری اسلامی را با ۴۰ سال پیش مقایسه کند مشاهده می‌کند که جمهوری اسلامی ایران روز به روز با ثبات تر، با عظمت‌تر و مقتدرتر شده و عمق محبوبیت جمهوری اسلامی در بین مردم مسلمان دنیا و ملت‌های آزاده دنیا افزایش پیدا کرده است.

وی تأکید کرد: ما باید متوجه باشیم مدیریت ولایت فقیه که نشانه ظرفیت اسلام ناب و مکتب تشیع است توانسته انقلاب اسلامی را در چنین موقعیت بالا و برتری بنشاند.

سلیمانی تصریح شد: امروزه خود آمریکایی‌ها هم به قدرت جمهوری اسلامی ایران اعتراف می‌کنند، نه یک فرد بلکه تمام مؤسسات علمی و سیاسی آمریکا به شکست سیاست‌های این کشور در مقابل جمهوری اسلامی ایران و پیروزی ملت ایران اذعان دارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) هشدار داد: حتماً استکبار جهانی وقتی از مسیر نظامی و تهاجم فرهنگی و از مسیر محاصره اقتصادی شکست می‌خورد روش خود را تغییر می‌دهد و با توجه به قدرت مادی و رسانه‌ای که برای خود مهیا کرده است تلاش می‌کند جنگ روانی مستمر خود را علیه جمهوری اسلامی به کار بگیرد و روی مسائل داخلی ما متمرکز شود.

وی با بیان این که دشمن صحنه دیگری را در اقتصاد علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده گفت: این که ما در اقتصاد دچار مشکل هستیم به دلیل این است که ما در مسائل اقتصادی از مختصات حکومت دینی فاصله گرفته‌ایم، اگر ما نظام اقتصادی خود را بر مبنای مدیریت الهی امام راحل و مقام معظم رهبری قرار داده بودیم بدون تردید الان این مشکلات را نداشتیم.

سلیمانی در پایان تأکید کرد: ما در مسائل نظامی و دفاعی به مختصات اسلامی عمل کردیم و مکتب دفاعی اسلام را احیا کردیم و راهبرد دفاعی امنیتی ما که از طول دوران دفاع مقدس شکل گرفت ما را از مرحله دفاعی به مرحله بازدارندگی رساند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها