مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مسابقه برترین عکس رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمدرسول الله2 در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۹۷۲۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

به گزارش بسیج، علی لطفی با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان اظهار کرد: 13 آبان روز مبارزه با استکبار و روز نمایش قدرت در مقابل استبداد و استعمار است که در این روز تاریخی سه واقعه مهم تاریخی ایران رقم خورد.
وی افزود: هریک از این حوادث همچون لوح زرینی در صفحات تاریخ ایران اسلامی می‌درخشد و پیام استقلال و آزادی و تفکر اسلامی را به جهانیان آموزش می‌دهد.
مسئول بسیج رسانه سپاه اردبیل تصریح کرد: اولین رویداد واقعه تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه در سال 1343 است که روشنایی‌بخش قلب تپنده مبارزه با استکبار بود و اضطراب و ترس از بیداری بشریت و ملت‌ها را در وجود همه مستکبرین علنی ساخت.
وی ادامه داد: دومین واقعه کشتار دانش‌آموزان بی‌گناه در سال 1357 بود که با فریاد الله اکبر پرچم انقلاب اسلامی را پیش چشم تمام زورگویان به حرکت درآورد و سومین واقعه نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که توطئه‌های مختلف را در برابر انقلاب اسلامی از آنجا ساماندهی می‌کردند و لقب انقلاب دوم را به خود گرفت.
لطفی درخصوص مسابقه عکس رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در اردبیل گفت: برای بزرگداشت این روز بزرگ، سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اقدام به برگزاری مسابقه برترین عکس از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2 کرده است.
لطفی با اشاره به دو بخش حرفه‌ای و آماتور این مسابقه خاطرنشان کرد: خبرنگاران، عکاسان و هنرمندانی که در اجرای این رزمایش چه در سطح شهر و چه در تجمع ده‌ها هزار نفری استان آثاری دارند می‌توانند عکس‌های خود را تا تاریخ دهم آبان ماه به دبیرخانه سپاه استان اردبیل واقع در مجتمع فرهنگی ولایت یا پست الکترونیکی basij.agency@gmail.com ارسال کنند.

ارسال نظرات