فرماندار صومعه سرا در همایش زنبور داران سراسر کشور:

شهرستان صومعه سرا در بسیاری از حوزه ها حرف اول می زند.

فتح اللهی با بیان اینکه ۷۰درصد اقتصاد شهرستان از فعالیتهای بخش کشاورزی و شاخه های مرتبط با کشاورزی است،تصریح کرد:این شهرستان در بسیاری از حوزه ها در سطح کشور و استان حرف اول را می زند.
کد خبر: ۹۰۸۹۶۹۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، همایش زنبورداران سراسرکشور با حضور فتح اللهی فرماندار صومعه سرا ،پادیاب مدیر جهاد کشاورزی صومعه سرا و اساتید مجرب کشوری و زنبورداران صومعه سرایی به منظور ایجاد انگیزه و توسعه برگزار گردید.
مهندس علی فتح اللهی در این مراسم با بیان اینکه صومعه سرا از شهرستان های غرب استان گیلان است، اظهار کرد: ۵۵ درصد تالاب مربوط به انزلی در حوزه سرزمینی صومعه سرا قرار دارد.
وی به وجود جمعیت ۱۲۵هزار نفری صومعه سرا اشاره کرد و افزود:صومعه سرا با توجه به موقعیت استراتژیکی متصل به شهرستان هایی است که می تواند با بهره مندی از این فرصت در راستای افزایش ظرفیتهایی نظیر گردشگری استفاده کرد.مسافران برای رسیدن به شهرهایی نظیر آستارا باید از این شهرستان عبور کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه ۷۰درصد اقتصاد شهرستان از فعالیتهای بخش کشاورزی و شاخه های مرتبط با کشاورزی است،تصریح کرد:این شهرستان در بسیاری از حوزه ها در سطح کشور استان حرف اول را می زند.تولید برنج،صنوبر،مرغ از جمله این موارد است.لازم و ضروری است از این فرصت ها و پتانسیل ها به بهترین شکل بهره برد.
فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه اگر نتوانیم از توان،اندیشه و تفکر خود بدرستی استفاده کنیم سرمایه و پتانسیل هیچگاه اتفاق نخواهد افتاد.اندیشه و تفکر زیرساخت تمام فعالیتها است.
فتح اللهی با بیان اینکه اعتماد به جوانان زمینه رشد کشور فراهم می شود،افزود:باید اندیشه جوانان را در بحث تولید داخل،افزایش کارآمدی نگاه به دروت کشور را به سمتی سوق دهیم که بر روی پای خود بایستند.
ایشان با بیان اینکه زنبورداری یکی از مزیت های منطقه ما محسوب می شود،افزود:این شهرستان با توجه به جلگه ای بودن دارای بهترین گونه های گیاهی و درختی است.به آسانی می توان از این ظرفیتها استفاده کرد در صورتی که توام با دانش باشد.

ارسال نظرات