خبرهای داغ:
حجت الاسلام علیرضا پناهیان گفت: اگر مداحان ما در مورد وقایع کوفه و کربلا وقت بگذارند و بیشتر کار کنند تاثیر زیادی را در بین مردم ایجاد می کنند و خیلی از زوایای این واقعه تاریخی روشن می شود. 
کد خبر: ۹۰۸۹۶۵۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،اولین نشست صمیمانه جمعی از ستایشگران جوان آستان اهل بیت (ع) با حضور حجت الاسلام علیرضا پناهیان، حاج مهدی سلحشور، دبیر جامعه ایمانی مشعر، حاج سید احمد عبودتیان، مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج)، سید مهدی حسینی و مداحان و شعائر جوان اهل بیت(ع) در بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) برگزار شد. 

حجت الاسلام علیرضا پناهیان کارشناس مذهبی در این مراسم گفت: امروز شرایط ظهور امام زمان(عج) هنوز فراهم نشده است، زیرا رابطه های مردم با یکدیگر نزدیک نشده است. حضور مداحان و سخنرانان امروز کار بزرگی است و باید بیشتر به کار آن ها پرداخته شود.

این کارشناس مذهبی به تبیین جای گاه ستایش گری در انتقال گفتمان انقلاب اسلامی به نسل جوان پرداخت و گفت: امروز مداحان ما باید پرورش یابند و حجاب و موضوعات مذهبی را ترویج دهند.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: امروز مداحان و مداحی های ما جهانی شده و بسیار تأثیر گذار است و در شکست دشمن بسیار تأثیرگذار است.. ما چرا در مورد اربعین مداحی و فیلم نمی سازیم؟ ما می توانیم تأثیر مداحی ها را چندین برابر کنیم. 

وی عنوان کرد: اگر مداحان ما در مورد وقایع کوفه و کربلا وقت بگذارند و بیشتر کار کنند، تأثیر زیادی را در بین مردم ایجاد می کنند و خیلی از زوایای این واقعه تاریخی روشن می شود. 

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه مداحان خیلی می توانند در جهت تربیت، رشد و انقلاب اسلامی حرکت کنند، گفت: نباید برخی مسائل به صورت صریح در سخنرانی ها و مراسمات گفته شود. باید طوری رفتار کنیم که همه اقشار به سخنرانی و مداحی توجه کنند. 

وی افزود: امروز همه مداحان یک جا نباید حضور داشته باشند و مکان های مختلفی را برای مداحی انتخاب کنند، فلذا مداحان با روضه و مداحی خاص می توانند خیلی ها را جذب و عاشق دین کنند.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها