خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 17 سپاه قم گفت: پاسداری از دین و نظام و انقلاب و حریم ولایت بازنشستگی ندارد و پیشکسوتان سپاه معلمان شجاعت و ایثار برای نسل جوان هستند
کد خبر: ۹۰۸۹۶۴۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام علیرضا ارجمندی طی سخنانی در همایش ‍ تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهات لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب (ع) اظهار داشت: عنوان بانشستگی در سپاه بی معناست چرا که پاسداری از دین و نظام و انقلاب و حریم ولایت بازنشستگی ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 17 افزود: امروز در عرصه های جهاد و شهادت و دفاع از حریم اهل بیت (ع) کسانی که در این مسیر هستند پیرو راه شما هستند و یادگاران و همرزمان و شاگردان شما در پادگان شهدای خیبر ادامه دهنده راه شمایند.

وی خطاب به پیشکسوتان سپاه خاطر نشان شد: شما رزمندگان 8 سال دفاع مقدس معلمان و استادانی بوده‌اید که درس رشادت، شجاعت و ایثار را به شاگردان خود بصورت عملی یاد داده‌اید. نسلی از شما به یادگار مانده که درخشش کار آنها در امنیت کشور و نظام مقدس اسلامی از جنوب شرق تا شمال غرب و تا حرم اهلبیت(ع) در دمشق نمایان بوده و هست.

ارجمندی با اشاره به حضور همسران این مجاهدین راه حق از جایگاه با عظمت همسران پیشکسوتان تجلیل کرد و گفت: شما همسران بزرگوار نیز پیشکسوت حرکت زینبی بود‌ه‌اید، همچنان که حضرت زینب سلام الله علیها شریکةالحسین(ع) است. لذا شما هم زینب وار در کار مجاهدت و رزم و ایثار حسینی همسران خود شریک بوده و بلکه بالاتر، چرا که آن همه ایثار میسر نبود مگر با خاطر آسوده همسران رزمندهٔ شما از خانه و خانواده خود...

ارسال نظرات
پر بیننده ها