امام جمعه شربیان در خطبه های نماز جمعه این هفته به دیدار جمعی از خانواده های شهدای دفاع مقدس مدافع حرم با رهبر انقلاب اسلامی داشتند، اشاره و بیان کرد: رویش ها چند برابر ریزش هاست، این معجزه انقلاب است و این روحیه و اعتقادات جوان مومن انقلابی است که ما را قول کوه در مقابل حوادث نگه می دارد و برخی عناصر انقلابی از راه برگشتند و انقلاب ریزش هایی داشته و در صدر اسلام هم همین طور بوده است.
کد خبر: ۹۰۸۹۶۳۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری گفت: جوانی که امام(ره) و دفاع مقدس را ندید، مثل جوان اول انقلاب با روحیه انقلابی با علاقه شدید و شجاعت در میدان حاضر است این جوان ها مایه افتخار و ستون های این انقلاب و کشور هستند.

وی افزود: رهبر انقلاب خطاب به خانواده های شهدا فرمودند جوان های شما این کشور را نگه داشته اند و مانع شده اند که مستکبرین عالم مثل دوران طاغوت براین کشور مسلط شوند و اگر می خواهید آمریکا را درست بشناسید به دولتمردان آمریکا و رئیس جمهور آمریکا نگاه کنید این ها با صراحت آن چهره زشت خود را آشکار کردند در یمن جنایت می کنند و خودشان اقدام می کنند یا در جاهای دیگر جهان ولی بدانند جنایت آل سعود و آمریکا در یمن به ضد خودشان تمام می شد.

حجت الاسلام منصوری اضافه کرد: تمام نقشه های آمریکا مقابل ملت ایران لو رفته است، دیگر نقشه ای که بتواند ضربه برنند ندارند و هرکاری می توانستند کرده اند و به کوری چشم آن ها تابستان امسال یکی از بهترین تابستان ها بود و ملت ایران 22 بهمن امسال را یعنی چهل سالگی انقلاب اسلامی را باشگوه بسیار برگزار خواهند کرد.

خطیب نماز جمعه شربیان در ادامه اظهارداشت: رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند همه حواسشان را جمع کنند ممکن است برای سال 98 نقشه کشیده باشند و ملت ایران بیداری خود را حفظ کنند البته ما قوی تر هستیم و آن ها تا حال کاری نتوانسته اند بکنند و بعد از این هم نمی توانند غلطی کنند و توصیه من به جوان ها و مجموعه های گوناگون و جریان های سیاسی این است که مراقب باشند به دشمن پهلو ندهند و میدان را برای دشمن آماده نکنند.  

حجت الاسلام منصوری در ادامه گفت: برنامه موشکی ایران فابل مذاکره نیست و بخاط اینکه هیچ معاهده بین المللی با مقرارات الزام آور جهانی درباره برنامه موشکی وجود ندارد که بتوان ایران را بخاطر آن متهم کرد و همچنین ناتوانی آمریکا در ایجاد و اجماع درباره توان موشکی کشورمان و مذاکره در نهایت به معنای بده بستان و کوتاه آمدن از بخش هایی از برنامه موشکی خواهد بود.

وی افزود : ورود به مذاکرات موشکی در واقع درگیر شدن در ترتیباتی است که انتهای آن به جنگ با ایران منتهی خواهد شد چراکه یکی از اصلی ترین عوامل را که ناکنون مانع جنگ شده توان موشکی ایران است و تجربه برجام به ما می گوید اساسا با آمریکا نمی توان توافق کرد.

امام جمعه شربیان ادامه داد: ناکامی رژیم صهیونیستی از تصویب قطعنامه علیه حماس در سازمان ملل درباره این قطعنامه و شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی چند نکته قابل تامل دارد و آن عدم تصویب این قطعنامه و تصویب قطعنامه علیه رژیم غاصب نشانه افول قدرت نرم آمریکا ست و گوهر گمشده اتحاد کشورها بویژه کشورهای اسلامی علیه اسرائیل و آمریکا خودش را نشان داد و عدم تصویب قطعنامه علیه حماس و ملت فلسطین نشان از راه دشوار ترامپ درر پیگیری معامله قرن است و آمریکا در این طرح یعنی معامله قرن هم شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به 27 آذر سالروز شهادت آیت اله شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، خاطرنشان کرد: دانشگاه و حوزه های علمیه دو مرکز برای تمام پیشرفت های کشور هستند و دو شعبه از یک موسسه علم و دین هستند.

وی افزود: تفرقه میان حوزه و دانشگاه توطئه دیرینه استعماگران و از نقشه های اجانب، کوشش در جدایی این دو قطب و تفرقه اندازی بین دو مرکز حساس آدم ساز است.

ارسال نظرات