خبرهای داغ:
امام‌ جمعه مشهد:

فشار اقتصادی دشمن برای ناامید کردن مردم از نظام است

امام‌ جمعه مشهد گفت: دشمن تلاش می‌کند با فشار اقتصادی مردم را ناامید کرده و در مقابل نظام قرار دهد.
کد خبر: ۹۰۸۹۶۲۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در عمر ۴۰ ساله خود در استکبارستیزی به‌جایی رسیده که الگویی برای توانمندی سیاسی، نظامی و اقتدار کشورهای منطقه تبدیل شده است.

وی افزود: امروز دشمن با همه قدرت، توان تلاش می‌کند نظام اسلامی ایران را براندازی کند که برای مقابله با این توطئه باید آموزه‌های امام عسگری(ع) در سیره سیاسی راهکار امروز ما باشد. 

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امام عسگری(ع) در دوران حیات بابرکتشان نقشه‌های دشمن را علیه خودشان بازمی‌گرداندند و مسئولان اجرایی و تصمیم گیر باید این سیره را راهبرد خود قرار بدهند.

امام‌جمعه مشهد بیان کرد: آنچه  امروز باعث قدرت نظام ما شده و  ۴۰ سال این نظام را با همه دشمنی‌ها قوی‌تر نگه‌داشته مسئله وابستگی مردم به نظام است و دشمن می‌خواهد این وابستگی را قطع کند و برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنند با فشار شدید اقتصادی و معیشتی مردم را ناامید کرده و مقابل نظام قرار دهند.

علم‌الهدی گفت: این موضوع را باید به‌صورت یک جریان استکبارستیزی و نابودی دشمن درآوریم نه این‌که بی‌تفاوت باشیم و به مردم تلقین کنیم راه علاج شما در مشکلات معیشتی و اقتصادی، ساختن با دشمن است.

وی تصریح کرد:  در کشور شرکتی را جریمه می‌کنند بلافاصله قیمت را دو برابر می‌کند و مسئولش  می‌گوید جریمه‌اش را می‌دهم چون سه برابر بیشتر را از جیب مردم می‌گیرد. آیا خرید مرغ کیلویی ۱۰ هزار تومان برای  کسی که زیر حداقل حقوق می‌خواهد خانواده ۵ نفره را اداره کند، امکان‌پذیر است؟ 

امام‌جمعه مشهد خاطرنشان کرد:دستگاه‌های امنیتی و قضایی باید وارد شوند و برنامه ریزان و مجریان نباید تماشاچی تسلط دشمن بر ما باشند. 

علم‌الهدی اظهار کرد: فضای مجازی امروز به زندگی مردم واردشده و بسیاری از امور از این مسیر انجام می‌شود و قرار بود شبکه‌های اجتماعی داخلی توسط وزارت ارتباطات اجرایی شود اما امروز متأسفانه امکانات شبکه‌های اجتماعی داخلی در مقابل خارجی صفر و زیر صفر است. تعداد سرورهای تلگرام و پهنای باندی که به آن اختصاص داده‌شده قابل‌مقایسه با پیام‌رسان‌های داخلی نیست. 

وی تأکید کرد: برای دشمن اتوبانی در کشور ایجادشده و نیروهای داخلی باید از مسیر خاکی استفاده کنند و جز چند نماینده مجلس بقیه ساکت هستند و صدایشان نیز درنمی‌آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار