خبرهای داغ:
امام جمعه همدان گفت: دشمنان اسلام برای از بین بردن سرمایه های ناب الهی و ایجاد فاصله بین بشریت و دین اسلام هزینه های زیادی را متحمل می شوند.
کد خبر: ۹۰۸۹۵۹۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

دشمنان اسلام برای از بین بردن سرمایه های ناب الهی هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان با اشاره به توصیه ها و هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب به ملت ایران اظهار داشت: مسئولان وضعیت کشور را همه جانبه رصد کرده و مراقب اوضاع باشند.

وی اضافه کرد: به برکت خون شهدا ملت ایران تاکنون بر توطئه و تحریم های دشمنان فائق آمده و هرگز تسلیم دشمنان نمی شود.
امام جمعه همدان بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و افزود: یادواره های خوبی در سطح استان برگزار می شود و این آیین نیکو باید همیشه استمرار داشته باشد.

امام جمعه همدان یادآوری کرد: تکریم و یادبود شهدا موجب شادی خانواده های شهدا و زنده ماندن و پویایی دین اسلام و حفظ ایثارگری و جانفشانی رزمندگان اسلام می شود.

وی دین را بزرگترین سرمایه انسانی دانست و گفت: سلامت عقل و جسم از سرمایه هایی است که خداوند به انسانها هدیه کرده و دین اسلام گل سرسبد سرمایه الهی و قابل قیاس با هیچ نعمتی نیست.

محمدی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام برای از بین بردن سرمایه های ناب الهی و ایجاد فاصله بین بشریت و دین اسلام هزینه های زیادی را متحمل می شوند.

امام جمعه همدان به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در بین جوانان تاکید کرد و افزود: برای حفظ دین خدا همه ما در هر زمان و مکانی باید جهاد کرده و جان و مالمان را ایثار کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات