امام جمعه درگز گفت: شکست دیگر آمریکا و رژیم صهیونیستی در تصویب قطعنامه بر ضد حماس و رای آوردن قطعنامه‌ای در دفاع از فلسطین، نمادی از منفور بودن این دو رژیم منحوس در دنیا و عزیزتر شدن جبهه مقاومت دارد.
کد خبر: ۹۰۸۹۵۷۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدحسین ایروانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه نمازگزاران به تقوا و عبادت الهی اظهار کرد: خداوند متعال در کتاب خود تقوا را آخرین مرحله رضایت و خشنودی از بندگان قرار داده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به در پیش بودن ولادت امام حسن عسگری (ع) گفت: مطابق فرمایش این امام همام، سه چیز است که باعث محبوبیت انسان در برابر خدا و بندگان او می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به پارسایی، بخشندگی و صبر و بردباری اشاره کرد.

امام جمعه درگز با تسلیت پیشاپیش وفات حضرت معصومه (س) عنوان کرد: وجود پر خیر و برکت حضرت معصومه (س) در شهر قم، این شهر را به یکی از پایگاه‌های مهم علوم تشیع تبدیل کرده است؛ روایات متعددی هم در باب زیارت این بانوی بزرگوار وجود دارد که ثواب زیارت ایشان را برابر با ثواب زیارت امام رضا (ع) دانسته اند.

حجت الاسلام ایروانی ابراز کرد: وحدت حوزه و دانشگاه یکی از مسائل بسیار مهم و اثر گذار کشور است و دستاورد‌های بسیاری را برای نظام اسلامی خواهد داشت؛ حفظ استقلال کشور، حاکمیت قانون، بسته شدن راه نفوذ دشمنان، تقویت مبانی علمی و دینی، رشد علمی و معنوی و مطالبه گری از مسئولین همه در گرو وحدت و هم پوشانی بین این دو نهاد موثر کشور است.

وی بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده معظم شهدا را نشان از بینش عمیق و آینده نگری ایشان دانست و تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب بار دیگر در بیانات خود دشمنی و خباثت آمریکا را یادآور شده و مردم را به هوشیاری دعوت فرمودند؛ این دشمن اگرچه روز به روز در حال ضعیف‌تر شدن است، اما اگر با غفلت و کوتاهی، میدان را برای او فراهم کنیم قطعا خسارات زیان باری را بر مردم و کشور ما وارد خواهد کرد.

امام جمعه درگز تصریح کرد: نشست شورای همکاری خلیج فارس ثابت کرد آل سعود از حضور و نفوذ ایران در منطقه بسیار عصبانی و نگران است که البته این نشان از اقتدار نظام اسلامی ایران دارد؛ این نشست همچنین وابستگی بیش از پیش و التماس و باج دهی آل سعود به آمریکا را در معرض نمایش جهانیان قرار داد؛ این گاو شیرده هر چقدر هم که مورد تحقیر آمریکا قرار می‌گیرد حرفی برای گفتن ندارد چرا که موجودیت خود را مرهون دلار‌های آمریکا دانسته و بدون حمایت آن‌ها ۲۴ ساعت هم دوام نخواهد آورد.

حجت الاسلام ایروانی اظهار کرد: شکست دیگر آمریکا و رژیم صهیونیستی در تصویب قطعنامه بر ضد حماس و رای آوردن قطعنامه‌ای در دفاع از فلسطین، نمادی از منفور بودن این دو رژیم منحوس در دنیا و عزیزتر شدن جبهه مقاومت دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مسائلی که ثواب بی نظیری داشته و در قیامت دستگیر انسان خواهد شد بحث کمک به بازسازی عتبات عالیات است؛ خوشبختانه ستاد بازسازی عتبات عالیات شرایطی را فراهم آورده که افراد می‌توانند با استفاده از تسهیلات بلند مدت، کمک‌های خود را در قالب وام قرض الحسنه به این ستاد پرداخت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها