خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

عزم ملت ایران برای دفاع از آرمان های انقلاب جزم تر شده است

امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته تبریز با اشاره به پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی عربستان سعودی و امارات از حرکات وحشیانه تروریستی در چابهار، گفت: این قبیل اتفاقات عزم ملت مسلمان ایران را برای دفاع از آرمان های انقلاب جزم تر می کند.
کد خبر: ۹۰۸۹۵۷۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با تحلیل روز ۲۷ آذر که از سوی سازمان ملل بنام روز جهانی عاری از خشونت و ترور نامگذاری شده است، اظهارداشت: سکوت مجامع بین المللی و مدافعان حقوق بشر در حادثه و حرکت وحشیانه تروریستی چابهار نشان داد که این نامگذاری هم از طنزهای تلخ روزگار ماست.

وی در ادامه سلسله مباحث سیره پیامبر اکرم با بیان اینکه یکی از سیره های حضرت محمد( ص) مشورت با مردم بود گفت: از فواید مشورت این است که انسان از عقل ، علم و تجربه دیگران استفاده میکند‌.
حجت الاسلام  آل هاشم افزود: با خبر شدن از خواسته ها،تمایلات و آرمان های افرادی که با آنها مشورت میگیریم از دیگر فواید مشورت است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) درباره مشورت ادامه داد: ایشان میفرمایند برای مطلع شدن از مقدار دشمنی و موضع گیری و اهداف دشمنان حتی میتوان با آنها هم مشورت کرد.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اهمیت مشورت در خانواده گفت : مشورت با اعضای خانواده در واقع شخصیت دادن و احترام به آنهاست و بهترین راه حل برای از بین بردن اختلافات خانوادگی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها