کریمی قدوسی:

خطر خیانت خواص در کمین نشسته است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در اوج قدرت انقلاب اسلامی، خطر خیانت خواص در کمین نشسته است.
کد خبر: ۹۰۸۹۵۶۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جواد کریمی قدوسی پنج شنبه شب در همایش بصیرتی جبهه انقلاب اسلامی در جمع مردم تربت حیدریه اظهار کرد: تمام مشکلات و اقدامات اخیر به این دلیل است که می‌خواهند کشور را به گذشته بازگردانند، گذشته‌ای که روزی آمریکا در اینجا همه کاره بود و مردم نقشی در تصمیم گیری‌ها نداشتند.

وی افزود:مهمترین خروجی و راهبردی که در فتنه شوم چند ماه اخیر به دنبال آن بودند القای بن بست مشکلات در جامعه بود و لذا با واسطه و بدون واسطه برای اذن گرفتن از رهبری و مذاکره مجدد با آمریکا تلاش می‌کردند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به پازل‌های چیده شده در فتنه اخیر اشاره کرد و بیان داشت: در شرایطی که ترامپ اعلام کرده بود که ۱۵ مرداد تحریم طلا و ۱۳ آبان تحریم نفت علیه ایران وضع می‌شود، نگهبانان خزانه به جای اینکه از خزانه ملی کشور بیشتر مراقبت و راه نفوذ و رخنه را مسدود کنند به یکباره بدون برنامه و قانون ۱۸ میلیارد دلار ارز و ۸۰ تن طلا را وارد بازار کردند.

کریمی اضافه کرد: این اتفاق در حالی رخ داد که به عقیده صرافان و بازاریان ارز و سکه در این مدت کسانی ارز و طلا خریداری می‌کردند که تا به حال در بازار نبودند و به هر قیمتی که طلا و ارز عرضه می‌شد حتی بالاتر را خریداری می‌کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضلع سوم این پازل را راه اندازی قرارگاهی در سلیمانیه عراق عنوان کرد و گفت: در این شرایط یک قرارگاه با مدیریت سعودی، آمریکایی در سلیمانیه عراق راه اندازی شد و ۱۳ نفر در یک شبکه قرار شد تا با التهاب آفرینی در بازار ارز و طلا تمام ذخایر مردم را خارج و در ادامه موضوع بن بست و فشار اقتصادی را نیز مطرح کنند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: به لطف الهی بخشی از این فتنه عظیم با رصد نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور خنثی شد، اما سئوال ما از رییس جمهور این بود که چرا با وجود اینکه ترامپ تحریم طلا و نفت را اعلام می‌کند با خزانه ملی بدون هیچ برنامه و قانونی این چنین رفتاری می‌شود؟ آیا شما در مجلس و در پیشگاه قرآن کریم سوگند یاد نکردیدکه امین مردم و منافع ملی کشور باشید؟

وی اظهار کرد: امسال که دشمن تابستان داغ را مطرح کرده بود هر چه در توان داشت پای کار آورد، اما به لطف الهی نتوانست و امروز با قاطعیت اعلام می‌کنم که از گردنه‌های سخت عبور کردیم و دستگاه قضایی و نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی بر اوضاع اقتصادی کشور اشرافیت دارند.

مشکلات امروز کشور التهاب مدیریتی است و به آمریکا ارتباطی ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز اگر کشور در التهابات اقتصادی و معیشتی به سر می‌برد بدون شک متوجه آمریکا و منافقین خارجی نیست و این التهابات به ضعف در برخی مدیران کشور بر می‌گردد.

کریمی بیان داشت: هیچ دشمن خارجی قادر به ایجاد چالش در این کشور نیست، زیرا که در این ۴۰ سال توانایی‌های امنیتی، دفاعی و فرهنگی کشور آنقدر ارتقا یافته که دشمن به صراحت آن را اعلام و در برابر این توانمندی‌ها احساس عجز می‌کند.

امروز مهمترین دغدغه رهبری صف آرایی بیعت کنندگان با آرمان‌های نظام است

وی مردم را به خواندن تاریخ صدر اسلام توصیه کرد و گفت: تاریخ از صدر اسلام بار‌ها ثابت کرده که خیانت خواص باعث شده که نظام ولایی فروپاشی کند، لذا با شهادت امیر المومنین علی علیه السلام نظام ناب ولایی فروپاشید و با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ با هدایت، ولی فقیه و در غیبت امام عصر عجل الله دوباره برپا شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز مهمترین دغدغه رهبری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن صف بندی والسابقون و بیعت کنندگان با آرمان‌های امام و انقلاب است که به خاطر حب دنیا و قدرت طلبی فتنه‌ای همانند فتنه ۸۸ را با کلید واژه تقلب به راه انداختند و به لشکر کشی خیابانی روی آوردند.

امروز در اوج قدرت انقلاب اسلامی، خطر خیانت خواص در کمین نشسته است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به عمق این فتنه اشاره کرد و افزود: این فتنه عظیم انقدر برنامه ریزی شده بود که رییس وقت دولت اصلاحات در دیداری با پادشاه سعودی برای براندازی نظام اسلامی یک میلیارد دلار پول گرفته بود که در صورت موفقیت وعده ۵۰ میلیارد دلاری به او داده بودند.

وی بیان داشت: پازل دوم این فتنه عظیم به جهت اینکه آنقدر توان و نیرو در داخل نداشتند، هماهنگی‌های بین المللی بود که رییس وقت دولت اصلاحات با فرمانده ناتو در بروکسل دیدار و به او اعلام می‌کند در شرایط بحرانی به کشور حمله نظامی کنند

کریمی قدوسی با بیان اینکه ۱۰۴ صفحه مستندات این فتنه عظیم موجود است و هیچگاه از سوی سران فتنه تکذیب نشده، افزود: همه این فتنه انگیزی‌ها برای قدرت طلبی و حب دنیا بود، امروز هم هستند کسانی که در مجلس منتخب مردمند و به جای حل مشکلات کشور به دنبال رفع حصر و تطهیر سران فتنه هستند.

راهبرد خیانتکاران به نظام، تبدیل نظام ولایت و امامت به حکومت سلطنتی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به فرمایشات اوایل انقلاب امام راحل اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) درآن زمان فرمودند: از شر محمدرضا پهلوی راحت شدیم، اما حالا حالا‌ها از شر لیبرال‌های غرب زده راحت نخواهیم شد و امروز این نفاق خود را نمایان کرده و شیطان بزرگ را بعنوان کدخدای دنیا بزک و به مردم معرفی می‌کنند.

کریمی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در دیدار خردادماه امسال با نمایندگان مجلس فرمودند که شما منتخب مردم برای حفاظت از انقلاب و منافع ملی سوگند شرعی یاد کردید و اگر انقلابی عمل نکنید نمی‌توانید به این سوگند وفادار باشید و لذا چنانچه این کار را نکنید نشستن روی صندلی مجلس جایز نیست.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: این سخن رهبری بدان معناست که نمایندگان ملت، یعنی باید استقلال کشور را حفظ و در رعایت حقوق مردم نیز قدم بردارند، اما آیا همه نمایندگان اینگونه عمل می‌کنند؟

هشدار رهبری برای فتنه ۸۸ را باید جدی بگیریم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به سخنان اخیر رهبری اشاره کرد و افزود: هشدار رهبری برای فتنه ۸۸ را باید جدی گرفت چرا که به احتمال فراوان بخش اعظمی از آن به انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی بر می‌گردد.

کریمی قدوسی گفت: به دلیل برخی اظهار نظر‌ها و مواضع احتمال رد صلاحیت برخی از نمایندگان وجود دارد و لذا این احتمال می‌رود تا برای کشور و نظام هزینه تراشی و فتنه انگیزی کنند و لذا شایسته است که همگان هشدار‌های رهبری را جدی بگیریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها