امام جمعه شاهرود تفکر شهادت طلبی رمز پیروزی مردم ایران است، گفت: امریکا و عواملش می خواستند تابستان داغی برای ایران رقم بزنند که با هوشیاری مردم نتیجه ای دربر نداشت اما نقشه اصلی آنان برای سال ۹۸ کشیده شده که باز هم با هوشیاری و حضور همیشه مردم خنثی می شود.
کد خبر: ۹۰۸۹۵۴۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینه مدرسه قلعه این شهر، با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان سمنان و دستاورد‌های آن، اظهار کرد: پیگیری مصوبات این سفر نیازمند اقدامی جهادی و انقلابی است تا به طور کامل محقق شود.
وی به دیدار رهبر انقلاب با خانواده‌های شهدا اشاره کرد و افزود: بنابه فرمود: ه ایشان اقتدار ایران برگرفته از ایمان و روحیه ایثار و شهادت طلبی جوانان آن است.
امام جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه تفکر شهادت طلبی رمز پیروزی مردم ایران است، گفت: امریکا و عواملش می‌خواستند تابستان داغی برای ایران رقم بزنند که با هوشیاری مردم نتیجه‌ای دربر نداشت، اما نقشه اصلی آنان برای سال ۹۸ کشیده شده که باز هم با هوشیاری و حضور همیشه مردم خنثی می‌شود.
امینی به جشن پیروزی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: دستگاه‌ها باید دستاورد‌های این دوره را در معرض دید مردم قرار دهند، اما نباید مانند دیگر کشور‌ها فقط به دستاورد‌های مادی بسنده کرد.
وی ادامه داد: ایران پس از انقلاب دستاورد‌های معنوی زیادی مانند نماز جمعه و برنامه‌های فرهنگی گوناگون داشته که باید مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه در چند سال گذشته، دشمنان ایران را از سه نقطه مورد تهدید و فشار قرار دادند، افزود: این سه نقطه شامل دستاورد‌های موشکی، هسته‌ای و نفوذ در منطقه است و مسوولان باید نسبت به حفظ این دستاورد‌ها در برابر توطئه دشمنان حساس باشند.
وی اضافه کرد: توان موشکی ایران عاملی بازدارنده بوده و از انرژی هسته‌ای هم برای هدف‌های صلح آمیز استفاده می‌کنیم؛ از سوی دیگر نفوذ ایران در منطقه نفوذی باطل و به زور و تهدید و جنگ و یا پول نیست بلکه در قلب مردم منطقه نفوذ کرده است.
امینی با اشاره به حادثه چابهار اظهار کرد: هدف دشمنان وحدت زدایی از مردم منطقه بود که با هوشیاری مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان به نتیجه نرسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها