خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج:
سردار طهماسبی: غرب و هم پیمانانش 40 سال است که با ایجاد فتنه و آشوب سعی دارند تا ضربات متعددی را به بدنه انقلاب اسلامی وارد کنند، اما به فضل خداوند ما ملت مقتدری داریم و دشمنانمان شکست خورده اند.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۶۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهران طهماسبی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجدید بیعت بسیجیان با شهدای مدافع حرم، شهدا را ناظر بر اعمال آحاد جامعه دانست و گفت: شهدا جان عزیز خود را برای دفاع از انقلاب و اسلام و کشورشان هدیه کردند و یکایک ما در برابر خون این مظلومین باید پاسخگو باشیم.

وی در ادامه به نقش پر رنگ ولایت فقیه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب کلمه ای را برای جهانیان القا کردند و آن کلمه "اقتدار" است؛ اقتدار از دو بخش قوت و قدرت تشکیل شده است، قوت یعنی ایمان و بدون شک هرجا که ایمان به میدان بیاید، لاجرم قدرت هم ظاهر می شود و اینگونه می شود که 40 سال است نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی با شکست مواجه می شود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج خاطرنشان کرد: غرب و هم پیمانانش 40 سال است که با ایجاد فتنه و آشوب سعی دارند تا ضربات متعددی را به بدنه انقلاب اسلامی وارد کنند و در این راه انواع و اقسام جنگ ها را علیه ما راه انداختند، اما به فضل خداوند ما ملت مقتدری داریم و دشمنانمان شکست خورده اند.

طهماسبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری محکم و مقتدر پای انقلاب ایستاده و اجازه جولان به دشمن را نمی دهد، افزود: در فتنه سال 88 وقتی که فتنه گران در حال اغتشاش و ایجاد ناامنی در سطح شهر بودند، از حضرت آقا اجازه خواستیم تا با برخوردی قاطع، بساط اغتشاش را به سرعت جمع کنیم اما ایشان اجازه ندادند، پس از آن خطبه معروف ایشان در نماز جمعه سال 88 که همانند آبی بر آتش فتنه بود، متوجه کلام حکیمانه ایشان شدیم.

در پایان مراسم، تجدید بیعت بسیجیان با شهدای مدافع حرم انجام شد و ضمن قرائت بخشی از وصیتنامه های شهیدان مدافع حرم صفری و محمدیان، از پدران این دو شهید والامقام تجلیل به عمل آمد

ارسال نظرات
پر بیننده ها