خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و تمام موفقیت ها در این دوران و اقتدار امروز کشور ما همه به برکت سیدالشهدا است.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۴۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  آیت‌الله مصطفی علما  در همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی که در حسینیه شهدا در باغ فردوس کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خداوند سرمایه بزرگی به همه انسان‌ها و مسلمانان و خصوصاً ما شیعیان داده است که همان سیدشهدا است و معامله با سیدالشهدا و حرکت در مسیر ایشان بسیار پرمنفعت است.

وی افزود: ریشه انقلاب اسلامی ما در محرم و صفر به وجود آمد و پیروزی انقلاب اسلامی و تمام موفقیت ها در این دوران و اقتدار امروز کشور ما همه به برکت سیدالشهداء است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از تمامی خادمین اربعین حسینی، بیان کرد: هرچه به این دستگاه خدمت بشود و آن را در دنیا معرفی کنیم کم است و هر حرکتی در این مسیر قابل تقدیر و تقدیر اصلی و نهایی را خود خداوند به عمل خواهد آورد.

وی تصریح کرد:راهپیمایی اربعین حسینی حرکتی عظیم و بی نظیر است و هیچ قدرتی در هیچ جای جهان نمی تواند حدود ۳۰ میلیون انسان را دور هم جمع کند و همه دلها و عواطف را حول یک محور همراه کند.

همچنین در پایان این همایش از تعدادی از خادمین اربعین حسینی امسال تقدیر شد.

ارسال نظرات