اولین یادواره شهدای محله جبری در شهر بوشهربرگزارشد،فرمانده دانشگاه امام حسین سردار فضلی بیان کرد همه ما باید به هر طرق در خود و جامعه بصیرت را افزایش دهیم و از دشمنان غافل نشویم./(سید محمد مهدی سجادی)
کد خبر: ۹۰۸۹۴۴۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) سپاه پاسداران در اولین یادواره شهدای محله جبری شهر بوشهر، با بیان اینکه یادواره‌های شهدا محل روشنگری، بصیرت است، گفت: خانواده‌های شهدا چراغ راه مسیر انقلاب اسلامی هستند.


فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) بیان کرد: بیرون انداختن انگلیسی‌ها از بوشهر توسط رئیسعلی دلواری و همچنین بیرون کردن آمریکایی‌ها از خلیج فارس توسط دلاورمردان در  نیروی دریایی سپاه در برهه‌های مختلف که در راس آن شهید نادر مهدوی قرار داشت، باعث شده است که بخشی از حماسه و مقاومت متعلق به مردم بوشهر باشد.

سردار فضلی افزود: همه ما باید به هر طرق در خود و جامعه بصیرت را افزایش دهیم و از دشمنان غافل نشویم.

وی اظهار کرد: مردم ایران به ویژه بوشهری‌ها استکبار ستیزی را در مکتب امام حسین (ع) آموخته اند و زیر این پرچم  به رهبری امام خمینی (ره) قیام کردند که اگر این قیام نبود امروز سرنوشت کشور ما نیز نامعلوم بود.

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) ضمن بیان صحبت‌های امام در دیدار با فرماندهان جنگ گفت: امام فرمود: "هر شب به دشمن حمله کنید و خواب را از چشمان دشمن بگیرید و به دشمن امان ندهید. "

در اولین یادواره شهدای محله جبری و پایگاه مقاومت بسیج شهید آیت الله مدنی شهر بوشهر با حضور مسولین استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم شهید پرور بوشهر، از خانواده‌های شهداء دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم استان بوشهر تجلیل شد.
ارسال نظرات