مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی از برگزاری دوره مقدماتی نخبه‌پروری مهارتی تخصصی در ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۳۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

رحیم عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در ارومیه، اظهار کرد: دوره مقدماتی نخبه پروری، مهارتی و تخصصی در ارومیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به صورت همزمان پنج دوره تخصصی با حضور جوانان علاقه‌مند در حال برگزاری است، افزود: دوره مقدماتی نخبه‌پروری مهارتی و تخصصی، اداره مجمع سرمربیان صالحین، آموزش و توانمندسازی فرماندهان حوز‌ه‌های بسیج دانشجویی، کارگاه توجیهی فرماندهان و جانشینان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های ارومیه و نشست فصلی هم اکنون برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با بیان اینکه در برهه کنونی بسیج دانشجویی به انجام وظایف و تکالیف الهی خود همت کرده است، ادامه داد: تلاش جمعی در این مجموعه شکل گرفته است که به واسطه تدبیر و ایمان سد راه جریان‌های ضدانقلاب و تفکرات غربی در دانشگاه‌ها شده و در این زمینه اقدام موثری انجام گیرد.

وی با بیان اینکه استکبار قدرت بسیج دانشجویی را به خوبی درک کرده است، گفت: دشمن به بهانه‌های واهی و انحای گوناگون مدام در حال جنگ رسانه‌ای علیه این شجره طیبه است حال آنکه امروز این نهاد انقلابی با در اختیار داشتن رسانه‌های مکتوب و مجازی و چند رسانه‌ای در حال فعالیت گسترده رسانه‌ای برای جبهه انقلاب است.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: این مجموعه درصدد است که با همراهی سایر رسانه‌ها برای گفتمان‌سازی و تئوری‌سازی اهداف انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی تلاش کرده و از این رهگذر برای بیان نظرات و مواضع جهت‌گیری‌های مطابق با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیان علمی مواضع انقلاب اسلامی، گفتمان‌سازی آرمان‌های انقلاب لازم و ضروری است، گفت: نباید شرایط به گونه‌ای پیش رود که اهداف، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی مغفول واقع شود به ویژه اینکه در شرایط خطیری قرار گرفته‌ایم.

انتهای پیام

ارسال نظرات