خبرهای داغ:
سرهنگ حاجیلو گفت:از طریق تجهیزات کنترل و هواشناسی می توانیم قبل از بحرانها حضور یابیم و یکی از رمزهای ما در مدیریت بحران اقدامات پیش دستانه است
کد خبر: ۹۰۸۹۴۳۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ مهدی حاجیلو جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در رزمایش ترافیکی طرح زمستانه که صبح امروز در مقر پلیس راه استان قزوین برگزار شد بیان کرد:امنیت وظیفه ذاتی پلیس است که این افتخار نصیب ما شده تا به مردم خدمت نماییم.

وی گفت:برای مقابله با بحران نیازمند برنامه های از پیش تعیین شده و دقیق هستیم و مسلما با برنامه ریزی و تجهیزات به روز و تشخیص و تصمیم درست و اجرای مناسب می توانیم به بحرانها غلبه نماییم.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد:با توجه به ۲۱ میلیون تردد در طول یک ماه در استان، نیاز به تعامل همه دستگاههای امدادی و خدمات رسان است و اعتقاد ما این است که اگر بخواهیم در مدیریت بحرانها موفق باشیم باید برنامه محور باشیم.

سرهنگ حاجیلو عنوان کرد:از طریق تجهیزات کنترل و هواشناسی می توانیم قبل از بحرانها حضور یابیم و یکی از رمزهای ما در مدیریت بحران اقدامات پیش دستانه است.

وی با اشاره به اینکه کاهش آمارهای تصادفات و فوتی نتیجه تلاش همه دستگاههاست افزود: این تعامل بین دستگاههای خدماتی و ترافیکی است که در راهها حضور دارند و پلیس به عنوان یک مجری قانون در جاده ها حضور دارد و نیاز است یک برنامه جامعی نوشته شود که هر دستگاهی در جایگاه خود قرار گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد:ما باید در موضوع راه پیش بینی ده روزه از هواشناسی داشته باشیم تا به برنامه ریزی دقیق برای مقابله با بحرانها دست یابیم.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها