خبرهای داغ:
صبح امروز پاسداران ناحیه مقاومت بسیج مراوه تپه به زیارت حضرت یحیی بن زید در شهرستان گنبد مشرف شدند.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۱۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ، شاهرودیان مدیر عقیدتی سپاه مراوه تپه در جمع پایوران ضمن تاکیدبر حفظ و تقویت معنویت در سپاه گفت: در زیارت عاشورا خواندیم ، والوترالموتور یعنی کسی که انتقامش گرفته نشده ،  میدانیم که قاتلین حضرت به درک واصل شدند پس حضرت سیدالشهدا علیه السلام حقی بزرگتر داشتند که مقام ولایت و امامت بر امت بود که شناخته نشده بود یا به دلایلی ضایع شده بود.

شاهرودیان افزود: پس برما لازم است که به زیارت امامان و امامزادگان مشرف شویم و ضمن بهره برداری از فضای معنوی ، نسبت به حقی که بزرگواران برما دارند اشنا باشیم و ان را ادا کنیم.

مدیر عقیدنی سپاه مراوه تپه در شناخت یحیی بن زید ضمن تاکید بزرگان مثل ایت الله بهجت ره بر زیارت این امامزاده خاطرنشان کرد: حق این امامزاده برما این است که بیشتر با صحیفه سجادیه مانوس باشیم چون که این بزرگوار بخاطر تبلیغ و رساندن این کتاب گهربار در این مکان به شهادت رسید است.

وی ضمن تاکید بر ادای دین و حقی که علما و شهدا برما دارند ، در مقام عالمان مدفون در این بارگاه تصریح کرد: مرحوم حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی که مصداق وحدت عملی دراین شهرستان بود زحمت های بسیاری در دفع فتنه اوایل انقلاب جهت برهم زدن وحدت در شهرستان که توسط منافقین پیگیری می شد متحمل شد و حق دیگر مقام شهدا و مدافعین حرم است که در این امامزاده هستند و برما واجب است که یاد شهدا واهداف بزرگواران را دردفاع از وحدت و ولایت باقوت دنبال کنیم.

در پایان برنامه پاسداران سپاه مراوه تپه با شهدا تجدید بیعت کردند و زیارت عاشورا را به نیابت از شهدا و امام شهیدان خواندند.

خبرنگار افتخاری شهرستان مراوه تپه

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها