خبرهای داغ:
بیگلری گفت:با توجه به میزان تردد نوروزی و تابستانی ، تردد امسال در جاده های استان ۱۳ درصد افزایش داشته که در مقابل کاهش ۷ درصد فوتی و ۱۳ درصدی تصادف را داشته ایم.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۹۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، رزمایش ترافیکی طرح زمستانی صبح امروز با حضور سردار محمود فرمانده انتظامی استان قزوین، مسوولان انتظامی، مسوولان دستگاههای خدمات رسان جاده ای و امدادی در مقر فرماندهی پلیس راه استان قزوین در حال برگزاری است.

آغاز رزمایش ترافیکی طرح زمستانی
نصراله بیگلری رییس پلیس راه استان قزوین، در این رزمایش بیان کرد:هر ۲۴ ثانیه یک نفر در جهان بیش از یک میلیون نفر در سال در تصادفات جاده ای کشته می شوند که این آمار در خاورمیانه سه برابر کشورهای اروپایی است.
وی گفت:در ایران در سال ۹۶ زیر ۱۶ هزار کشته تصادفی داشتیم و در استان از سال ۸۵ استارت کاهش تصادفات جهت ایجاد ایمنی جاده ای شروع شد.
رییس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد:در سال ۹۶ حدود ۲۷۶ نفر کشته تصادفات جاده ای استان بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته و این امر به همت فعالیت دستگاههای مختلف ترافیکی و خدماتی بوده است.
سرهنگ بیگلری عنوان کرد:طرح زمستانه که از ۲۲ آذر لغایت ۲۲ اسفند ۹۷ ادامه خواهد داشت و این اقدامی در جهت ایمن سازی جاده ها به لحاظ برفگیر بودن جاده های استان است.
وی افزود:با توجه به میزان تردد نوروزی و تابستانی ، تردد امسال در جاده های استان ۱۳ درصد افزایش داشته که در مقابل کاهش ۷ درصد فوتی و ۱۳ درصدی تصادف را داشته ایم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها