فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در طول چهل سال از عمر با برکت انقلا اسلامی ایران دشمنان در صدد براندازی نظام را داشتند و همچنان این توطئه ها تکرار می شود اما با روحیه حماسی و انقلابی ملت ایران این توطئه ها خنثی شده است.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۸۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

توطئه های دشمنان با روحیه حماسی و انقلابی ملت ایران خنثی شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازده قانع پیش از ظهر امروز در اجتماع هفتصد نفری دانشجویان بسیجی اردبیل در مهدیه اردبیل گفت: در طول چهل سال از عمر با برکت انقلا اسلامی ایران دشمنان در صدد براندازی نظام را داشتند و همچنان این توطئه ها تکرار می شود اما با روحیه حماسی و انقلابی ملت ایران این توطئه ها خنثی شده است.

وی افزود: دانشجویان انقلابی در شرایط سخت دوران انقلاب و دفاع مقدس با تمام وجود و همه داشته هایشان در مقابل هجمه های دشمن مقابله و ایستادگی کردند و امروز حفظ آرمان های اسلام و انقلاب را مدیون همان دانشجویان سال 57 و دانشجویانی که  40 سال پیشرفت و تعالی در عرصه های علمی داشته اند، هستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه جهاد دانش آموزان در دوران انقلاب و دفاع مقدس کمتر از دانشجویان نبود، اظهار کرد: 36 هزار شهید دانش آموز کشور در راه اسلام و دفاع از خاک کشور و ناموس ملت ایران به فیض شهادت نائل آمدند که نه به دنبال پست های مدیریتی بودند نه جایگاه خاصی در بدنه دستگاه های اجرایی داشتند.

وی ادامه داد: دانش آموزان شهید با حفظ ارزش های نظام و انقلاب و اسلام بهترین الگو برای دانش آموزان نسل های سوم و چهارم و آتی هستند.

سردار بابازاده با بیان اینکه بسیجی بودن فقط با کارت بسیج نیست گفت: بسیجی کسی است که بسیجی بماند یعنی تابع ولایت فقیه و امر ولی فقیه بوده و انقلابی و اسلامی باشد و کسی است که راه شهدا راه ادامه دهد نه بالعکس حرف شهدا.

بابازاده افزود: بسیجی کسی است که در مسیر حق علیه باطل قدم برداشته است و روحیه انقلابی و تعالی داردو یک شخص بسیجی نه محافظه کار است نه سیاست زده و نه طالب منافع شخصی؛ فقط و فقط هدفش حفظ آرمان های اسلام و انقلاب و ادامه راه شهدا است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از دانشجویان به عنوان عصاره‌های جوانان کشور نام برد و با بیان اینکه اگر امنیت نباشد انسان به ذلت می‌افتد، گفت: دانشجویان قدر امنیتی که توسط هم سن و سالانشان در شرایط سخت جوی و در مرز‌های کشور در تامین امنیت می‌کوشند را بدانند و با دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب در دانشگاه‌ها وبا علم و دانش پاسخوی آن ایثار و فداکاریها باشند.

وی اظهار کرد: ضرورت آسیب شناسی انقلاب اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی توسط دانشجویان انقلابی و نخبه از مهم ترین مقوله این جشن بزرگ در ایام الله دهه مبارک فجر خواهد بود.

سردار بابازاده خاطر نشان: آمریکان و اسرائیل بدانند که ملت ایران همیشه در مقابل آنها خواهد ایستاد همان طوری که در طول چهل سال انقلاب که با همه توان دست به تخریب ایران و بر اندازی نظام مقدس این کشور زده اند مردم با روحیه عاشورایی و حماسی ایستادند.

وی ادامه داد: ملت ایران با تاسی از عاشورا و شهدای کربلا و به فرمان امام خمینی (ره) و یاری ولی امر مسلمین جهان  بر قدرت های استکبار غلبه کرده اند و ما به آمریکا به صراحت می گوییم که ما توانستیم اما ناکامی شما و افول شما توسط ملت ایران مایه یاس و نا امیدی شماست و کشور ایران توانست انقلاب اسلامی خود را حفظ نماید.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به نقش مهم و اساسی دانشجو در کشور تصریح کرد: دانشجو باید در خط مقدم جبه های علمی، سیاسی و فرهنگی کشور بایستد و با همان ایستادگی نسیبت به پیشرفت قله های ترقی و تعالی کشور تلاش های خود را چند برابر کنند.

ارسال نظرات