خبرهای داغ:
سردار شاهرخی گفت: دشمنان تلاش می‌کند که انقلاب پیش رفتی در آرمانهایش نداشته باشد و گسترش نیابد اما مردم انقلابی باید با راهنمایی های ائمه جمعه در بربر خدعه دشمن آگاه باشند.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۸۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در همایش فعالین ستادهای نماز جمعه استان، اظهار کرد: یکی از ارکان اصلی انقلاب نهاد نماز جمعه است.
وی ادامه داد: نهادهایی که در جهت تحکیم پایه‌های انقلاب و اسلامی فعال هستند مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرد،همیم امر نشان از جایگاه ویژه این نهادها دارد.
سردار شاهرخی ابراز کرد: بارها از بیرون و درون کشور شاهد حملات به نماز جمعه بوده ایم، در سالهای ابتدایی انقلاب دشمنان یکی از عوامل ناامنی را تریبون‌های نماز جمعه اعلام می‌کردند.
فرمانده سپاه استان قزوین تاکید کرد: ائمه جمعه باید در صدر صف روشنگری باشند، این عزیزان وظیفه هدایت جامعه را عهده دار هستند.امام جمعه در تریبون نماز جمعه روشنگری می‌کند، پویا و نقش آفرین است و اجازه خالی شدن جبهه حق را نمی‌دهد.
وی با اشاره به این مسئله که در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار گرفته ایم تاکید کرد: باید در بسترسازی تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش شود، دشمنان تلاش می‌کند که انقلاب پیش رفتی در آرمانهایش نداشته باشد و گسترش نیابد اما مردم انقلابی باید با راهنمایی های ائمه جمعه در بربر خدعه دشمن آگاه باشند.
سردار شاهرخی گفت: دشمن نقطه قوت نظام یعنی ارتباط با مردم را هدف قرار داده و امروز با شدت زیادی در ناکارآمد نشان دادن نظام در تلاش است و با استفاده از شگردهای رسانه‌ای عملکرد چهل سال انقلاب را به طوری نشان می‌دهد که انقلاب را ضعیف ببینیم.
فرمانده سپاه استان قزوین اذعان کرد: جامعه انقلاب اسلامی باید در مقابل شدت تبلیغات و اقدامات دشمنان بایستند، دشمن می‌خواهد اقدامات نظام نادیده گرفته شده و هویت نداشته دشمنان را پررنگ کنند
این مقام ارشد تصریح کرد: در ۱۹ عرصه انقلاب اقدامات ویژه‌ای انجام داده و رهبر نگران جوانان در بی اطلاعی از نظام و انقلاب هستند. متاسفانه عده‌ای کارها و اتفاقات فرعی را پررنگ می‌کنند، مثلا حضور زنان در ورزشگاه را بلد می کنند اما اقدامات ارزشمند را بیان نمی‌کنند!
سردار شاهرخی در ادامه به برخی پیشرفت ها در سایه انقلاب اسلامی در حوزه بانوان از جمله: افزایش 44 درصدی دانشجویان زد،حضور 80هزار طلبه زن در حوزه ها، 30 درصد اساتید زن هستند،532 هزار نفر از شاغلان در آموزش و پرورش زن هستند، ۱۶ هزار داوران ورزشی زن، ۷ هزار زن شهید، ۵ هزار جانباز زن بخشی از حضور بانوان است. جمهوری اسلامی افتخار دارد بانوان ایرانی با حفظ حدود در عرصه‌های مختلف فعالیت کنند
این مسئول با یادآوری این موضوع که فعالیت ها اجتماعی پس از انقلاب اسلامی رشد پشم گیری داشته است گفت: پس از انقلاب سازمان‌های مردم نهاد از ۵ مورد به ۲ هزار نهاد افزایش یافته است.
وی در خصوص اقدامات عمرانی گفت: در امور عمرانی پس از انقلاب ۱۰۷ هزار کیلومتر آسفالته روستایی به وجود آمده است، ۱۰۰ درصد روستای بیش از ۱۰ خانوار برق دارند،۱۳ سد بزرگ پیش از انقلاب داشتی و امروز 400 سد داریم لذا خدمت انقلاب و نظام نباید به فراموشی سپرده نشود
سردار شاهرخی در خاتمه عنوان کرد: تضعیف انسجام ما از اهداف دشمنان است، فراموش نکنیم نماز جمعه الگویی برای وحدت و انسجام است و باید با بهره بری از همه زوایای نماز جمعه دولت اسلامی و تمدن اسلامی را ترویج دهیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها