خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اذعان کرد:

ایجاد سرمایه های امید بخش پس از انقلاب

امام جمعه قزوین در دیدار دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قزوین گفت: پس از انقلاب سرمایه‌های امیدبخش فراوانی در کشور به وجود آمده است.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۴۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، در دیدار دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قزوین که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، اظهار کرد: دیدار با دانشجویانی که با شور و نشاط، دلسوزی و دغدغه‌مندی اهداف انقلاب، دین و کشور را دنبال می‌کنند مایه دلگرمی است و سرمایه عظیمی برای مسئولان محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب معتقد هستند که مشکلات به دست شما جوانان مؤمن، انقلابی، حزب اللهی و دغدغه‌مند حل می‌شود چرا که دلهای پاک و صادق دارید و صراحت گو هستید و اینها شاخصه حزب اللهی بودن است.
امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه پس از انقلاب سرمایه‌های امیدبخش فراوانی در کشور به وجود آمده است که شما عزیزان عظیم‌ترین سرمایه محسوب می‌شوید، خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب اسلامی با وجود اینکه طلبه‌ها و دانشجویان شکنجه‌ها، تبعیدها و زندانهای بسیاری را متحمل شدند اما امید به پیروزی داشتند و امروز نیز باید بیش از گذشته امید داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسیار چشم‌گیری به دست آوردیم و نمونه‌های آن را در عرصه‌های علمی مشاهده می‌کنیم و در عرصه فرهنگی نیز شاهد پیاده‌روی 20 میلیونی مسلمانان جهان در اربعین حسینی هستیم.
وی عنوان کرد: شهید بهشتی فرمودند دانشجو نقش مؤذن را در انقلاب بر عهده دارد و اگر نقش خود را به خوبی ایفا نکند نماز در جامعه برپا نخواهد شد و اقامه دین محقق نخواهد شد.
آیت‌الله عابدینی ابراز کرد: امام علی (ع) به فرزندان خود فرمودند تا نفس دارید باید ایستادگی و مبارزه کنید و مبادا سرزنش‌ها شما را از مسیر مبارزه منحرف کند و امروز نیز دانشجویان همان رسالت را برعهده دارند و باید مراقب تزویرها و تطمیع‌ها باشند تا از گردنه‌ها عبور کنیم و از آرمانهای انقلاب دور نشویم.
امام جمعه قزوین امر به معروف و نهی از منکر را یکی از رسالت‌های جدی امروز برشمرد و اظهار کرد: در منابع دینی تأکید شده است کسانی که امر به معروف و نهی از منکر را یاری می‌کنند و در مقابل بدی‌ها بی‌تفاوت و مصلحت‌جو نیستند، خدا آنها را یاری می‌کند.
وی اضافه کرد: در روایات آمده است، کسانی که امر به معروف و نهی از منکر را یاری نمی‌کنند و تلاش می‌کنند تا این فریضه مهم دینی و الهی به فراموشی سپرده شده و خوار شود، خودشان خوار خواهند شد.
1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار