شرور سابقه دار اغتشاش در بیمارستان های مازندران دستگیر شد

غلامحسین رمضانژاد در ارتباط با حادثه شرارت بیمارستان دولتی امام خمینی(ره) فریدونکنار و اقدامات انجام شده توسط پلیس اظهار کرد: شرور سابقه‌دار با قصد انتقام‌گیری شخصی از فردی که چند روز گذشته با وی درگیر شده بود وارد بیمارستان دولتی فریدونکنار شده است.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۳۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، غلامحسین رمضانژاد در گفت‌وگویی در ارتباط با حادثه شرارت در بیمارستان دولتی امام خمینی(ره) فریدونکنار و اقدامات انجام شده توسط پلیس اظهار کرد: شرور سابقه‌دار با قصد انتقام‌گیری  شخصی از فردی که چند روز گذشته با وی درگیر شده بود وارد بیمارستان دولتی فریدونکنار شده است.

وی با اعلام اینکه به محض ورود این شخص اقدام به تهدید عوامل بیمارستان و خسارت به اموال دولتی کرده است، گفت: پلیس مستقر در بیمارستان برای کنترل امور ابتدا فرد شرور را دعوت به آرامش کرده اما اصرار به شرارت و خسارت به اموال بیمارستان زمینه واکنش قانونی پلیس را فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی فریدونکنار خاطر نشان کرد: پلیس در چندین مرتبه به فرد شرور هشدارهای لازم را داده است که پس از اصرار به ارتکاب جرم تنها با شلیک یک تیر در پای این فرد به قائله خاتمه داده است.

وی با اعلام اینکه به دخالت به موقع پلیس آرامش به بیمارستان دولتی برگشت، افزود: فرد مصدوم بلافاصله برای درمان منتقل شده است و در حال حاضر وضعیت بیمارستان عادی است.

به گزارش فارس، انتشار خبر شلیک چندین گلوله به پای فرد شررو توسط عوامل انتظامی رد شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها