مسئول بسیج رسانه استان خبر داد:

پنجم دیماه آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره ابوذر

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: آخرین مهلت برای ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر پنجم دیماه می باشد.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۱۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: سومین جشنواره رسانه ای ابوذر همزمان با ایام الله دهه فجر و جشن پیروزی چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار البرز لله گانی افزود: آثار این جشنواره با موضوعات؛ بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، چهل سالگی انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن، مطالبات استانی (بیکاری و راه های برون رفت از آن، ناهنجاری های فرهنگی استان و راه های برون رفت از آن ها) و در قالب های گزارش، خبر، یادداشت، عکس، کاریکاتور، مستند، کلیپ و فیلم کوتاه انتخاب می شود.

سرهنگ لله گانی افزود: علاقمندان به شرکت در سومین جشنواره رسانه ای ابوذر می توانند آثار خود را به نشانی شهرکرد، میدان امام حسین (علیه السلام)، سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری، بسیج رسانه ارسال کنند و یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن 03831322043 تماس بگیرند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را پنجم دیماه اعلام کرد و گفت: اختتامیه این جشنواره همزمان با دهه مبارک فجر و همراه با اهدای جوایز نفیس سفر معنوی به عتبات عالیات و مشهد مقدس به برگزیدگان، برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار