خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

ابعاد حماسه ۹ دی برای مردم تبیین می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ابعاد حماسه ۹ دی برای مردم تبیین می‌شود گفت : مراسم ۹ دی در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۹۳۰۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج  از سمنان جت الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشست برنامه ریزی برنامه های 9دی با بیان اینکه ابعاد حماسه ۹ دی برای مردم تبیین می‌شود ، گفت: مراسم ۹ دی در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری آئین بزرگداشت یوم الله ۹ دی در نقاط مختلف استان سمنان گفت: 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده، و این حماسه ماندگار متعلق به جمهوری اسلامی و دوستداران نظام و انقلاب است.
قندهاری با بیان اینکه ملت ایران در برابر هجمه ناجوانمردانه استکبار به این نظام الهی تا پای جان ایستاده است، متذکر شد: تمام مستکبران عالم دست به دست هم دادند و در مقابل این نظام ایستادند اما عزت، عظمت و سربلندی ایران در جهان زبانزد است.
وی افزود: 9 دی امسال با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت و حساسیت بیشتری نسبت به سال های قبل برخوردار است و باید به طرز باشکوهی در استان سمنان و دیگر نقاط کشور برگزار شود.
قندهاری اظهار داشت: توطئه امروز دشمنان علیه ایران راه اندازی جنگ اقتصادی با هدف ایجاد نارضایتی در مردم و فاصله انداختن بین آنان و مسئولان اجرایی کشور است.
وی افزود: راهکارهای مهم و عوامل مؤثر برای عبور موفقیت آمیز ملت ایران از این توطئه شوم دشمنان به عنوان گردنه ای دشوار شامل بصیرت و صبر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها