امام‌جمعه اردکان با اشاره به لزوم تکریم خانواده شهدا گفت: حفظ آرمان‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است.
کد خبر: ۹۰۸۹۲۹۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در دیدار با خانواده شهید جلال اقبال، ضمن تجلیل از حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران، یادگاران دوران دفاع مقدس هستند و حق زیادی بر گردن مردم‌دارند.
وی افزود: تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه‌ای همگانی و به‌ویژه برای مسئولان است و باید به یک فرهنگ در بین مردم و مسئولین تبدیل شود.
امام‌جمعه اردکان اظهار داشت: آرامش و امنیت امروز کشورمان مدیون ازجان‌گذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان هستیم و تجلیل از خانواده‌های شهدا موجب جلب رحمت و عنایت الهی است.
وی در پایان گفت: مردم ایران همواره نشان داده‌اند که قدردان خون شهیدان هستند و مسئولان هم باید همواره در جهت حفظ آرمان‌های شهدا و راه آن‌ها گام بردارند و اجازه ندهند که خون شهیدان پایمال شود.
در این دیدار، خانواده شهید جلال اقبال به بیان گوشه‌هایی از ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از فرزند شهید خود پرداختند.
لازم به ذکر است که شهید جلال اقبال فرزند عباس در تاریخ ۲۳ خردادماه سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت‌المقدس ۷ در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش با بدرقه باشکوه مردم قدرشناس و ولایتمدار اردکان تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.
گفتنی است در این برنامه امام‌جمعه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، جانشین فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان و جمعی از ایثارگران حضور داشتند.
ارسال نظرات