خبرهای داغ:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:
پرزحمت گفت:این دو واحد دارای مدیریت خوب و با درایت هستند و وظیفه ما و همه دستگاههای اجرایی، کمک به این دو واحد جهت رفع موانع و بازگشت نیروی کار به خط تولید است.
کد خبر: ۹۰۸۹۲۷۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در بازدید از دو واحد تولید آستو و طلاچین در جمع خبرنگاران بیان کرد:بخش تولید با مشکلاتی در مسیر تولید و صادرات مواجه است که یکی از این مشکلات، مالی است اما بدون شک این تنها مشکل و راهکار آن فقط پرداخت تسهیلات نیست.

وی گفت: مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی عدم مدیریت مناسب، اجرایی نشدن طرحهای خط تولید و درست تعریف نشدن چرخه تولید نیز از دیگر مشکلاتی است که بخش تولید را با چالش های گاها اساسی مواجه می کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: در همین راستا باید مشکلات هر واحد تولیدی شناسایی و متناسب با آن راهکارهای مناسب به تولید کننده ارایه داد.

پرزحمت با اشاره به لزوم ورود دستگاهها در رفع مشکلات واحدهای تولیدی عنوان کرد: شرایط موجود الزاماتی را برای مدیران ایجاد می کند اما می توان از دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات ویژه بهره گرفت و در این مسیر تنها بخش دولتی برطرف کننده مشکلات بخش تولید نیست.

وی بااشاره به دو واحد تولیدی آستو و طلاچین افزود:این دو واحد، از واحدهای فعال و موفق استان هستند که در مسیر تولید با مشکلاتی مواجه شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اضافه کرد:این دو واحد دارای مدیریت خوب و با درایت هستند و وظیفه ما و همه دستگاههای اجرایی، کمک به این دو واحد جهت رفع موانع و بازگشت نیروی کار به خط تولید است.

1010/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها