خبرهای داغ:
زاهدی عنوان کرد:انجام پروژه های مختلف بخش تولید باید از طریق مناقصه اجرا شود و ما این آمادگی را داریم که از مناقصات پروژه هایی که در داخل استان قرار است اجرا شود، حمایت کنیم
کد خبر: ۹۰۸۹۲۷۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در بازدید از دو واحد تولیدی آستو و مجتمع تولیدی طلاچین از نزدیک در جریان روند تولید و مشکلات موجود در فرایند تولید این واحدها قرار گرفت.

وی گفت:قزوین ظرفیت مناسبی در ارایه تولیدات برتر کشوری داشته و در همین راستا یکی از برنامه های ما، بازنگری مستقیم مشکلات بخش تولید در واحدهای تولیدی می باشد.

وی گفت:انجام پروژه های مختلف بخش تولید باید از طریق مناقصه اجرا شود و ما این آمادگی را داریم که از پروژه هایی که در داخل استان قرار است اجرا شود، حمایت کنیم.

استاندار در بازدید از واحد تولیدی طلاچین اظهار کرد:مشکلات زیادی از سال ۸۳ که آغاز به کار این واحد بود وجود داشته که پایداری مدیریت این واحد تولیدی بسیار قابل تحسین است.

وی عنوان کرد:اگر همه امکانات یکجا جمع شود اما مدیریت نباشد واحد موفق نخواهد بود و مدیریت واحد تولیدی طلاچین، جدیت زیادی در مسیر تولید داشته است.

استاندار افزود:ارتباط بین صنعت و دانشگاه و پژوهش وجود دارد که نمایندگان این حوزه ها در بازدید امروز، از این سه حوزه موجب آشنایی با مشکلات واحدها ی تولیدی شده و می توانند با تعامل یکدیگر این مشکلات را رفع نمایند.

زاهدی اضافه کرد:در بخش صادرات سه عامل عمده در توفیق مدیریت اینجا وجود دارد که شامل کیفیت، بسته بندی و اجرای به موقع تعهدات می باشد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها