خبرهای داغ:
اختصاص بخشی از موزه دفاع مقدس قم به معرفی حماسه‌ها و توانمندی‌های نیروی دریایی با حضور مدیر گنجینه دریایی دفاع مقدس نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۸۹۲۶۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، «فریبرز فقیهی» مدیر گنجینه دریایی دفاع مقدس نیروی دریایی سپاه پاسداران به همراه «رضا محمدی» معاون آماد و پشتیبانی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) از پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم بازدید کردند.
فقیهی در این دیدار، با تشریح نمونه‌هایی از رشادت پرسنل نیروی دریایی از ابتدای دوران دفاع مقدس و اهمیت ترویج و انتقال دلاورمردی‌های پرسنل این نیرو، اظهار داشت: ۳۱۸ عملیات نیروی دریایی در طول دوران دفاع مقدس انجام شده و در این مدت، هر چه بیشتر مقاومت و دفاع کردیم، دست دشمن بیشتر کوتاه شد و هنگامی که در این زمینه به اوج رسیدیم، حملات دشمن قطع شد.
وی بر لزوم اختصاص بخشی از گالری‌ها و محوطه موزه به نمایش پیشرفت‌ها و حماسه نیروی دریایی به صورت حجمی، فیزیکال و محوطه سازی و نیز بومی سازی آن و به ویژه نقش آفرینی لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در زمینه نبرد‌های دریایی با همکاری گنجینه دریایی دفاع مقدس سپاه پاسداران تاکید کرد.
«احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز در این دیدار گفت: ۴۰ هزار سند مکتوب، ۳ هزار ساعت فیلم و هزار ساعت فایل صوتی فرماندهان استان قم جمع آوری شده و کارگروه دانشنامه دفاع مقدس نیز حدود ۷۰۰ مدخل مربوطه را در زمینه‌های مختلف احصا کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


انتهای پیام/

ارسال نظرات