بازدید فرماندار"ری" و مدیرکل دیوان محاسبات استان از بیمارستانهای ری

خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار، نامداری مدیرکل دیوان محاسبات استان تهران و معاونین وی از بیمارستانهای فیروز آبادی، شهدای هفتم تیر و مرکز تصفیه آب شهید تهرانی بازدید کردند.
کد خبر: ۹۰۸۹۲۵۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، بازدید از بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی در دست احداث فیروز آبادی و کلینیک فوق تخصصی این بیمارستان که به تازگی راه اندازی شده است، بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان شهدای هفتم تیر و بخش آی سی یو در حال تاسیس بیمارستان و پروژه های جدید و تصفیه خانه شهید تهرانی در روستای امین آباد از برنامه های این دیدار بود.

هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری در جریان این بازدید ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در جهت توسعه بیمارستان در حال ساخت۱۲۰ تختخوابی و کلینیک فوق تخصصی بیمارستان و همچنین دیگر پروژه های عمرانی بازدید شده در خصوص مشکلات پیش رو و ضرورت تامین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و راه اندازی این پروژه ها مطالبی را بیان کرد.

لازم به ذکر است این بازدید با هدف بررسی پروژه های عمرانی شهرستان و اقدامات انجام شده و تامین اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل این پروژه از محل اعتبارات ارزش افزوده شهرستان ری انجام شد.

ارسال نظرات