استاد برتر علوم و معارف دینی گفت: احزاب سیاسی که سازش با آمریکا را دنبال می کنند هنوز ملت ایران را نشناخته اند و اینها در استراتژی حیات خود دچار اشتباه شده اند و اگر رویه خود را اصلاح نکنند در اقیانوس عظیم مردم ایران غرق خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۲۴۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ دکتر شریفی از اساتید دانشگاه علوم و معارف دینی و استاد نمونه اخلاق در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج با اشاره به نسخه "سازش با آمریکا" که توسط برخی از مسئولین و احزاب دنبال می شود گفت: متأسفانه جریانی در داخل وجود دارد که آمریکا و کار مذاکره با استکبار را بزک می کنند، می خواهند این هدف را در کشور عملی کنند که مردم از درون سازی و استفاده از ظرفیت های برای عبور از مشکلات نا امید شوند و مردم به را به امیدهای واهی و توهمی که آمریکایی ها حلال مشکلات هستند بکشانند.

وی افزود: آنها به دنبال ساختن خاورمیانه ای بزرگ هستند و از اهداف اصلی طرح آنها نابودی جریان مقاومت و یا کشورهایی که قلب مقاومت هستند مثل ایران،لبنان،سوریه،عراق،فلسطین برنامه ریزی کرده اند،برای ثروت های آنها،برای جولان دادن رژیم های کودک کش،برای دخالت های سیاسی در درون کشورها و... نقشه های جداگانه ای کشیدند.

دکتر شریفی ادامه داد: متأسفانه بزک کنندگان مذاکره و سازش با آمریکا عده ای از طریق اسلام آمریکایی و عده ای هم با وعده های دروغین اقتصادی این روزها از ابزارهای مختلفی برای گمراه کردن مردم به دنبال پیاده کردن اهداف شوم خود هستند ولی ملت ایران هوشیار هستند و در این چهل ساله به این نتیجه رسیدند که ذات آمریکا غارت گری و استعمارگری است و سازش دردی را دوا نمکند و ذره ای کوتاهی باعث بدبختی ملت خواهد شد.

وی اظهار داشت: احزاب سیاسی که سازش با آمریکا را دنبال می کنند هنوز ملت ایران را نشناخته اند و اینها در استراتژی حیات خود دچار اشتباه شده اند و اگر رویه خود را اصلاح نکنند در اقیانوس عظیم مردم ایران غرق خواهند شد.

این محقق برتر در حوزه اخلاق با اشاره به عدم اعتماد رهبر انقلاب به مذاکره افزود: امام خامنه ای روز دوشنبه، ۲۲ مرداد ۹۷، در دیدار با اقشار مختلف مردم کشورمان اظهارات مهمی را درباره ممنوعیت مذاکره با آمریکا بیان کردند. ایشان با اشاره به این‌که متأسفانه همه خطوط قرمز تعیین‌شده برای مذاکرات و توافق هسته‌ای توسط تیم مذاکره‌کننده رعایت نشد، با صراحت تأکید کردند که با توجه به خروج دولت آمریکا از برجام و فشار ترامپ برای از سر گرفتن مذاکرات با ایران، ما دیگر با آمریکایی‌ها مذاکره نخواهیم کرد و این کار ممنوع است.

وی بیان داشت: مذاکرات طولانی و سخت با آمریکایی‌ها، امضای توافق هسته‌ای و نهایتاً پاره کردن این توافق توسط دولت بعدی آمریکا تجربه‌ای ارزشمند و واقعی را در اختیار ملت ایران و به خصوص افرادی گذاشت که به دلایل مختلف تصور می‌کردند مذاکره و توافق با آمریکا می‌تواند دشمنی‌های این کشور علیه ما را پایان بدهد.

دکتر شریفی تصریح کرد: در شرایطی که، هیهات مسلمانان و آزادی خواهان جهان به ویژه کشورهای اطراف، در برابر دولت مستکبر آمریکا و هم پیمانان کودک کش او روز به روز الگوی گیری از انقلاب اسلامی را برای به سرانجام رسیدن قیام های خود قوی تر می کنند نسخه سازش با آمریکا نمی تواند این ملت را به رشد و تعالی برساند.

وی تأکید کرد: مسئولینی که یکی به نعل و یکی به میخ می زنند، بدانند دارند رذیلانه ترین رفتار را از خود بروز می دهند و قطعا بدانند روزی توسط ملت باعزت ایران محاکمه خواهند شد چون این ملت به دنبال پیشرفت و عزت است.

این محقق جوان افزود: در مقاطع مختلف عمر چهل ساله انقلاب اسلامی هر موقع بزک کنندگان به آمریکائیها خط دادند آنها تحریم ها علیه این ملت را بیشتر کردند، از تحریم های دفاع مقدس که عده ای از قطعنامه سخن می گفتند تا تحریم های سال 78 و تحریم های 88 و 91 که همگی سر خط های آنها توسط بزک کنندگان داده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آمریکا و انگلیس مصداق کامل کفر و دشمنی هستند و ملت ایران هوشیار است و هیچ وقت آنها را جدی نخواهند گرفت.

ارسال نظرات