ترابی هادی سیاسی طرح های صالحین در گفتگو با بسیج:
یک هادی سیاسی گفت: امروز رئیس دولت تدبیر و امید با عبرت از گذشته باید حل مشکلات کشور را تنها با نسخه داخلی و ظرفیت های دورنی بداند و نسخه قراردادهای استعماری را نسخه ارزانی برای مردم نداند و همانند وعده های انجام نشده برجام بر قول های خود اضافه نکند.
کد خبر: ۹۰۸۹۲۳۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مصطفی ترابی هادی سیاسی طرح های صالحین و رزمنده سرافراز دفاع مقدس در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: کسانی که به دنبال ترویج نسخه سازش و مذاکره با آمریکایی ها هستند خودشان بیشتر از بدعهدی های آمریکا اطلاع دارند و بهتر است به جای اینکه هر چند وقت یک بار این طرح خائنانه را مطرح کنند دشمنی های آمریکا و انگلیس را برای مردم بیشتر تبیین کنند.

وی افزود: تجربه های مذاکرات با آمریکایی ها باید در موزه های انقلاب اسلامی نگه داری شود تا مورد عبرت سایرین به خصوص نسل جدید باشد.

این کارشناسی سیاسی ادامه داد: اگر جوانان نسل انقلاب که اکنون در مسئولیت های مختلف کشور مشغول به فعالیت هستند دشمنی های آمریکا و انگلیس را برای نسل های چهارم و پنجم بازخوانی نکنند خیانتی بزرگ به این کشور و مردم خواهند کرد.

وی با اشاره به وظایف مردم در چهل سالگی انقلاب تأکید کرد: هرکس به توان و جایگاهی که دارد باید دشمنی ها و بدعهدی های آمریکایی را برای نسل جوان بازگو کند.

ترابی با بازخوانی تاریخ مذاکرات بی اثر با آمریکائی ها گفت: مذاکره با آمریکا درباره گروگان‌های مزدورش در لانه جاسوسی که به‌جای وعده رفع تحریم‌ها از ایران باعث تصویب قانون ظالمانه ثبات قدم (operation state) در سنا و دائمی شدن تحریم‌ها شد از حافظه تاریخی ملت ایران هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

وی افزود: مذاکره ای پنهانی که با وجود نظر خلاف امام در ماجرای مک فارلین که نتیجه عملی آن فشار بر گروه‌های جهادی لبنان و فلسطین برای آزادی جاسوس‌های خرابکار آمریکایی در دست این گروه‌ها بود از یاد ملت نمی رود.

ترابی با برشماری مذاکرات پنهانی که از طرف جریان غرب زده انجام شده بیان داشت: مذاکره ای که باعث از دست دادن بسیاری از منابع مالی استراتزیک در بحبوحه جنگ شد که به الجزایر معروف بود و باعث اسقاط یک‌طرفه برخی حقوق ایران و پابرجاشدن تکالیفش در مقابل آمریکا شد فراموش نمی شود.

این فعال اجتماعی افزود: مذاکرات با آمریکا در موضوع جنگ افغانستان و جنگ عراق که خواسته های ایران هیچ‌گاه بعد از مذاکرات محقق نشد و حتی اقدامات آمریکایی ها در خارج کردن سازمان منحوس مجاهدین و منافقین از لیست تروریستی اروپا از یاد نخواهد رفت.

وی تصریح کرد: تفکر غرب زده دولت اصلاحات و خود شیرینی های رئیس دولت هفتم و هشتم برای انگلیس و آمریکا و نامه ای که به استناد خود مقامات آمریکایی برای قطع حمایت همه جانبه از کشورهای محور مقاومت هیچ گاه از حافظه تاریخی ملت از بین نخواهد رفت.

ترابی در پایان خاطر نشان کرد: امروز رئیس دولت تدبیر و امید با عبرت از گذشته باید حل مشکلات کشور را تنها با نسخه داخلی و ظرفیت های دورنی بداند و نسخه قراردادهای استعماری را نسخه ارزانی برای مردم نداند و همانند وعده های انجام نشده برجام بر قول های خود اضافه نکند.

ارسال نظرات