خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان گفت : جوانگرایی در بدنه بسیج دانشجویی نشانه خوبی از رشد و بالندگی در اغاز پنجمین دهه از عمر انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۸۹۱۸۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن اشاره به جوانگرایی در بدنه سپاه گفت:: با توجه به سیاست‌های سازمان بسیج دانشجویی و تاکیدات فرماندهی محترم سپاه پاسداران مبنی بر جوانگرایی در رده‌های مختلف به طور اخص در حوزه بسیج دانشجویی، تغییرات متعددی در مسئولان بسیج دانشجویی استان‌ها صورت گرفته است و این مقوله نشانه خوبی از رشد و بالندگی سازمان بسیج دانشجویی در اغاز پنجمین دهه از عمر پر برکت انقلاب است.
وی همچنین با تشکر از زحمات چندین ساله اقای مرتضی دهرویه، یکی از نقاط قوت حضور ایشان را اجرای دقیق برنامه‌ها، استحکام فنی، ارتباطات و تعاملات موفق با دانشگاه‌ها عنوان نمود.
سرهنگ دامغانی در ادامه با تشریح فعالیت‌های اقای محمد امین بخشیان مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان، سوابق ایشان را علمی و کاملا آشنا به محیط دانشگاه و قشر دانشجویی عنوان کرد.
وی همچنین در ادامه با اشاره به سوابق علمی مسئول جدید بسیج دانشجویی استان، وی را فردی خوش فکر معرفی نمود و ابراز امیدواری کرد که ان شاالله حضور وی، منشا تحولات گسترده‌ای در دانشگاه‌های استان سمنان باشد.
دامغانی در ادامه با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی رقیب هیچ تشکل دانشجویی نیست گفت:: مجموعه بسیج دانشجویی یک مجموعه فراجناحی است و با هیچ جناح و حزبی عهد اخوت ندارد.
فرمانده سپاه استان در پایان بسیج دانشجویی را حافظ ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: هر دانشجوی مومنی که دل در گرو این نظام و انقلاب اسلامی داشته باشد، فارغ از اینکه در کدام نهاد و یا تشکل فعالیت دارد را می‌توان عضوی از بدنه بسیج دانشجویی دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها