خبرهای داغ:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خبر داد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: 26 درصد نقاط پر تصادف خراسان جنوبی با هزینه حدود 14 میلیارد تومان برطرف شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۱۶۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: با اجرای طرح بازدید و بررسی راههای استان از مهر 91 تا مهر 94 و جمع آوری آمار تصادف محورهای استان در این مدت، 27 نقطه پر تصادف و 49 نقطه دارای تصادف در محورهای خراسان جنوبی شناسایی شد.


شهامت افزود: با شناسایی این نقاط، نصب علائم هشدار دهنده برای تمامی آنها در کمترین زمان انجام و همچنین تا کنون 7 نقطه پر تصادف از این نقاط با تلاش کارکنان، کارشناسان و پیمانکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل خراسان جنوبی، ایمن سازی شده که ایمن سازی این نقاط سبب کاهش 11 درصدی تصادفات در سال گذشته شده است.


وی گفت: امسال برای ایمن سازی راههای خراسان جنوبی 8 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که به تدریج و با توجه به برآورد انعقاد هر طرح، جذب می شود.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: برای امسال نیز رفع نقاط پر تصادف تقاطع منطقه ویژه اقتصادی با محور اسدیه، میدان معصومیه بیرجند و پل شوشود در اولویت کاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفته  که برای دو نقطه اول، پیمانکار، قرارداد منعقد کرده و برای پل شوشود هنوز پیمانکاری اعلام همکاری نکرده است.


شهامت همچنین از افزایش تعداد دوربین های ثبت تخلف محورهای استان از  52 به 69 دوربین در آینده نزدیک خبر داد و گفت: همچنین در 16 نقطه از خراسان جنوبی سیستم نظارت تصویری مستقر است که قراره این تعداد را نیز به 25 سیستم افزایش دهیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها