رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل‌ونقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری از سومین رویداد استارت‌آپ ویکند که در حوزه شبکه های ارتباطی و حمل‌ونقل برگزار می شود خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۹۱۶۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سومین استارت‌آپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل با هدف تشویق، ترویج فرهنگ کارآفرینی و کادرسازی جوانان نخبه و علاقه‌مندان به صنعت حمل و نقل و کسب و کارهای نوپا در کشور به‌عنوان مأموریت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری و با همکاری وزارت راه و شهرسازی همزمان با سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل (۲۷-۲۵ آذر) در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌ شود.

علی شهابی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ دانشجو از دانشگاه‌ های استان های تهران، البرز، مرکزی، همدان، آذربایجان و قزوین و ۴۰ دانش‌آموز نخبه از مدارس تیزهوشان استان تهران در این رویداد ثبت نام کرده‌اند و پیش بینی می کنیم بیش از ۲۰۰ شرکت‌ کننده در این رویداد حضور پیدا کنند که برای کمک به این جوانان، بیش از ۴۰ مربی و ۲۰ داور متخصص در حوزه کسب و کار و از فعالان اکوسیستم استارت‌آپی کشور دور هم جمع شده و با برگزاری کارگاه‌ها و حضور بین تیم‌های شرکت‌کننده، آنها را برای کارآفرینی در حوزه حمل و نقل آماده می‌کنند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با اشاره به اقدام خلاقانه این باشگاه در برگزاری چهار پیش‌رویداد با هدف تعمیق دانش و ارتقای انگیزه و نشاط شرکت‌کنندگان ادامه داد: به برگزیدگان این رویداد بین‌¬المللی تندیس و لوح رویداد، جوایز نقدی و حمایتی ویژه¬‌ای اعطا خواهد شد و به همه شرکت‌کنندگان گواهی حضور معتبر و نیز گواهی شرکت در کارگاه‌های رویداد تعلق خواهد گرفت.

شهابی اضافه کرد: تلاش می کنیم تا در میان خانواده حمل و نقلی کشور یک فضای نوآورانه و ارزش‌ آفرین ایجاد شود و بتوانیم با کمک صنایع پیشرو دستاورد‌های پژوهشی دانشگاه را به نوعی تجاری سازی کرده و به کسب و کار دانش‌بنیان و پایدار تبدیل کنیم و برای تعامل بیشتر و تحقق این امر مهم از استارت‌آپ‌های فعال کشور و تیم‌ های برگزیده رویدادهای قبلی دعوت کرده¬‌ایم تا با معرفی دستاوردهای خود و تشریح مراحل کار و آشنایی با خانواده حمل و نقلی کشور در محل برگزاری مسابقه حضور فعال داشته باشند.

وی به فرآیند این مسابقه اشاره کرد و گفت: این رویداد با افتتاحیه رسمی نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل آغاز خواهد شد و بعد از یک استراحت کوتاه کارگاه های شخصیت شناسی و ارتباط مؤثر، ایده‌پردازی و خلاقیت، تیم‌‌سازی و استارت‌آپ از صفر تا صد برای آشنایی بیشتر شرکت‌ کنندگان با فضای رویداد برگزار خواهد شد.

رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری کارگاه‌ های تعاملی و مشاوره رایگان مدیریت کسب و کار در طول رویداد، رونمایی از پوستر نخستین کنگرۀ بین المللی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل و اهدای جلد نخست کتاب نظام موضوعات شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل به مدعوین نهمین رویداد ملی حمل و نقلی شو خبر داد.

شهابی از علاقه‌مندان دعوت کرد تا با مراجعه به آدرس الکترونیکی https://evand.com/events/tn-mrud-iausr نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

ارسال نظرات