خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از اعزام ۳۳ هزار و ۵۷۰ نفر از بسیجیان محلات به مناطق عملیاتی غرب خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۹۱۵۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، یونس عزیزی  اظهار داشت: قرارگاه راهیان نور سپاه با برنامه ریزی مدونی که از ابتدای سال داشته در مناطق عملیاتی غرب زمینه ای را برای بازدید زوار سراسر کشورفراهم کرده است.

 

وی افزود: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که نکته اصلی و کلیدی در اردوهای راهیان نور ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت است، تمام تلاش خود را برای تحقق این امرداشتیم.

 

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در افتاحییه اردوهای راهیان نور ۲۹ هزار و ۱۲۳ نفر در سالروزعملیات بازی دراز حضور یافتند.

 

وی از اعزام ۳۳ هزار و ۵۷۵ نفر از بسیجیان محلات به مناطق غرب خبر داد و بیان کرد: از ابتدای مهر ۱۳ هزار و۶۱۰ نفر از دانش آموزان خواهر و برادر به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.

 

عزیزی بابیان اینکه ۸۰ مرحله نمایش رزمی با افلاکیان برای اقشار مختلف جامعه اجرا شده است، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون یک میلیون و ۵۷۸ هزار نفر از زیارتگاه‌ها و یادمان های استان بازدیدکردند.

 

وی با بیان اینکه روزانه ۱۸۰ هزار نفر روز اسکان داده شده اند، گفت: به نحو شایسته ای نسبت به میزبانی و اسکان دهی به زوار مناطق عملیاتی اقدام کرده ایم.

 

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از اسکان ۴۰ هزار و ۳۸۶نفر روزدانش آموز خبر داد و گفت: اردوهای محلات و اعزام دانش آموزی رشد کیفی داشته ایم که در این میان از ظرفیت هایی نظیر نمایش رزمی افلاکیان، فضا سازی یادمان ها و مراکز اسکان استفاده شده است.

ارسال نظرات