مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان با بیان اینکه معاونت آماد، معاونتی پر تلاش و نیروهایی با پشتکار دارد از عوامل موفقیت بیشتر در زندگی و کار نماز اول وقت را راه سعادتمندی دانست و گفت : نماز سنبل عبادت ها است.
کد خبر: ۹۰۸۹۱۴۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان در جمع سربازان و پایوران معاونت آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان با بیان اینکه نماز یکی از کارهایی است که در موفقیت هر انسانی اثرگذار است گفت : اگر نماز ما حقیقی باشد باید مارا از گناهان باز دارد.
وی با بیان اینکه اگر نماز انسان خراب باشد هیچ تاثیری در وی ندارد افزود : شیعیان اگر میخواهند سعادتمند ئشوند باید نماز اول وقت بخوانند.
دیباجی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت : شیعیان واقعی را با دوخصلت مراقبت از نمازشان و خدمت رسانی به برادر دینی میتوان شناخت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان با بیان اینکه نماز سنبل عبادت ها است تصریح کرد : شکوه حضور شیعیان در نماز جماعت را همه میتوانند به خوبی درک کنند.

نماز سنبل عبادت ها است

نماز سنبل عبادت ها است

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها