خبرهای داغ:
فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان از اجرای میدان تیر همراه با کلاس های آموزشی مهارت تیراندازی و جنگ نوین با حضور بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان در جهت ارتقای سطح آمادگی در انجام ماموریت ها و برنامه های گردان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۹۱۳۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

پاسدار عبدالرسول محبعلی پیش از ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت :با فراگیر آموزش های لازم در تمام زمینه های نظامی، بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان برای انجام هرگونه ماموریتی برای دفاع از کشور و همچنین پیشبرد اهداف سپاه و بسیج در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.

وی افزود : حضور بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان در برگزاری میدان تیر به همراه کلاس های آموزشی قابل تحسین است که از این برنامه خوب و تاثیر گذار استقبال قابل قبولی بسیجیان گردان از خود نشان دادن که از همه آنها تقدیر و تشکر می شود.

وی بابیان توان آمادگی بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) در هر سطحی گفت: بسیجیان غیرتمند و سلحشور گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان هر گونه تهدید یا تجاوزی از سوی دشمنان اسلام را با توکل بر خدا و عنایات اهل بیت (ع) وبا پیروی از فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری و هماهنگی بافرماندهان پاسخی محکم می دهد و از ایران اسلامی با جان ودل دفاع می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها