خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ریخت‌وپاش‌هایی که در برخی از سطوح مدیریت کلان کشور اتفاق می‌افتد گفت: باید وضع مدیریت کشور به‌گونه‌ای اصلاح شود که مدیران با عشق و ایثار قبول مسؤولیت کنند نه برای کسب منافع مدیریتی.
کد خبر: ۹۰۸۹۱۲۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
ریخت و پاش در سطوح مدیریت کلان کشور/حق فقرا به آن‌ها بازگردانده شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجه الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در گردهمایی فصلی مدیران کمیته امداد استان قم با تأکید بر اینکه تقویت کمیته امداد وظیفه همه مسئولان است گفت: بنده خودم را خادم و سرباز محرومان می‌دانم و همه باید با انسجام بیشتر برای تقویت این نهاد تلاش کنیم تا برکات زیادی به بار بیاورد.

وی با اشاره به شرایط نابسامان اقتصادی و معیشتی مردم افزود: مراجعات مردم به دفاتر نمایندگان نیز افزایش بسیاری یافته و مردم را به دستگاه‌هایی ارجاع می‌دهیم که مشکلشان را کاملاً حل کنند نه اینکه با پیچیدگی‌های اداری بر مشکلات آن‌ها هم بیافزایند.

نماینده مردم قم در خانه ملت افزود: درست است درآمد‌های دولت و موجودی خزانه محدود است، ولی ما معتقدیم کشور ما فقیر نیست و اگر سوء مدیریت نباشد همه کار‌ها قابل انجام است و بهتر از این می‌شود کشور را اداره کرد.

ذوالنور با تأکید بر اینکه باید عوامل فقر در جامعه ریشه‌کن شود اظهار کرد: با تصویب و اجرایی شدن طرح‌های مدون آماده ارائه به صحن علنی ازجمله طرح جامع مقابله با فساد در کشور، اصلاح نظام مالیاتی و طرح ملی سلامت کشور می‌توان بخش عمده‌ای از حقوق فقرا را به آن‌ها برگرداند.

وی با انتقاد از ریخت‌وپاش‌هایی که در برخی از سطوح مدیریت کلان کشور اتفاق می‌افتد گفت: باید وضع مدیریت کشور به‌گونه‌ای اصلاح شود که مدیران با عشق و ایثار قبول مسؤولیت کنند نه برای کسب منافع مدیریتی و در این صورت است که می‌توانیم کار‌های کلان برای فقرزدایی و جلوگیری از تولید فقیر انجام دهیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یقیناً مسؤولان پاک، خالص و دلسوز بیشتر از مسئولانی هستند که در مظانّ اتهام قرار دارند اظهار کرد: از آقای مهندس فتاح که فردی توانمند و جهادی است و نیز از مدیران دلسوز کمیته امداد برای خدمات‌رسانی به محرومان تشکر می‌کنم.
ارسال نظرات